מיקרוסופט חוגגת 15 ל-OneDrive: מחדשת עיצוב ומוסיפה תכונות

החידושים יופצו ב"חודשים הקרובים", ואמורים להקל על המשתמשים את המעקב אחר העבודה שלהם, עם ממשק דומה ללוח המחוונים בגירסה המקוונת של Office

OneDrive Home - דף נחיתה חדש ל-OneDrive ותכונות חדשות.

מיקרוסופט חוגגת יומולדת 15 ל-OneDrive עם דף נחיתה חדש, שנקרא OneDrive Home, והוא אמור להקל על המשתמשים את המעקב אחר העבודה שלהם. במקום להגיע ללשונית הקבצים שלי כשפותחים את OneDrive, המשתמש יגיע כעת לדף הבית החדש, שדומה ללוח המחוונים בגירסה המקוונת של Office.

כמו אפליקציית האינטרנט של Office, דף הבית החדש מכיל רשימה של הקבצים, מאורגנת לפי תאריכים. מעל הרשימה יש מסננים, המאפשרים למיין את המסמכים לפי סוגי קבצים: Word, Excel, PowerPoint ו-PDF.

יש גם עמודה חדשה של "פעילות" מימין לשדה הקובץ "בעלים", שמציינת מתי מישהו משאיר תגובה, מציינת משתמש אחר, או מקצה משימה בתוך מסמך משותף. בצד שמאל של תצוגת הבית, מיקרוסופט מוסיפה קטע חדש של גישה מהירה, שבו (בדיוק כמו ב-Windows) ניתן למצוא ולהצמיד את המקומות שמשתמש ניגש אליהם הכי הרבה.

למרבה הצער, השינויים הללו אינם פעילים כעת – לדברי החברה, OneDrive Home יהיה זמין "בחודשים הקרובים".

בנוסף, מיקרוסופט משיקה גם את תכונת פוטו סטורי שלה עבור אפליקציית OneDrive לנייד (בעצם המקבילה של OneDrive לסטורי באינסטגרם) למשתמשים באוסטרליה. התכונה תגיע למשתמשים בארה"ב או באזורים אחרים רק מאוחר יותר השנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בר

    הסרתי את one מהמחשב גרם לי לכל כך הרבה תקלות ובעיות. תוכנה גרועה.

אירועים קרובים