Teams של מיקרוסופט מותאם כעת באופן מלא למחשבי מק

ההתאמה מתייחסת למחשבי אפל הן עם שבבי M1 והן עם השבבים החדשים יותר, M2 ● לפי החברה הגרסה עברה התאמות כדי לנצל כמה שניתן מביצועי המעבדים שהיא משלבת במחשביה

תוכנה שההאקרים השתמשו בה כדי לתקוף. Microsoft Teams.

מיקרוסופט הכריזה כי היא מכינה גרסה של Teams – תוכנת ניהול ועידות הווידיאו שלה, שמיועדת לעבוד באופן טבעי בסביבת מערכת ההפעלה של אפל. מדובר בגרסה שלפי החברה עברה התאמות כדי לנצל כמה שניתן מביצועי המעבדים שהיא משלבת במחשביה.

לפי החברה, הגרסה החדשה מותאמת במדויק לשני הדורות של המעבדים שאפל כבר השיקה, M1 לדגמיו ולאחרונה M2, כך שהיא תציע ביצועים משופרים לעומת הגרסה הנוכחית של Teams. גרסה זו פועלת דרך Rosetta 2, האמולטור שמציעה אפל עבור אלו שרוצים להתאים את האפליקציות שלה לסביבת ה-macOS מבלי לכתוב אותן מחדש.

"עבור משתמשי macOS, משמעות הדבר היא שיפור משמעותי בביצועים, הבטחת שימוש יעיל במשאבי המחשב וחווית צוות מיטבית' גם בעת שימוש במספר צגים ברזולוציה גבוהה במהלך שיחות או פגישות"' נכתב בפוסט שליווה את ההכרזה.

הגרסה הזו של Teams מגיעה כמעט שנתיים לאחר שמיקרוסופט השיקה גרסאות תואמות M1 של תוכנות האופיס שלה, כולל OneNote. ההשקה בפועל תתבצע באופן הדרגתי במהלך החודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים