RBS Projects מסכמת עשור של שיתוף פעולה עם הטכניון

המשתתפים בקורס האחרון ביחידה ללימודי המשך של הטכניון. ראשון מימין: שי שרגל, PMP – מנכ"ל RBS PROJECTS, ראשון משמאל: טל פרץ, מנחה מטעם RBS PROJECTS.

עשור של שיתוף פעולה פורה במיוחד של RBS PROJECTS עם היחידה ללימודי המשך של הטכניון הוא סיבה טובה לסיכומים: 100 קורסי ניהול פרויקטים וקורסי הכנה לבחינות ההסמכה ל-PMP של ארגון ה-PMI, שמצטרפים ל-100 אלף לומדים בארץ ובעולם שנחשפו לתוכניות ההדרכה של החברה.

RBS PROJECTS מעסיקה היום צוות של כ-100 מומחים מקצועיים ועשרות מדריכים מוסמכים ומבצעת פעילות משמעותית ורחבת היקף בקרב עשרות לקוחותיה בארץ ובעולם. החברה הינה החברה היחידה בישראל שמוסמכת כ-ATP – Authorized Premium Training Partner מטעם ארגון ה-PMI  העולמי. הסמכה זו מבטיחה רמה מקצועית גבוהה במיוחד הן של המרצים, הן של חומרי ההדרכה והן של אופן ושיטת העברת החומר.

"זכות גדולה נפלה בחלקנו, לשתף פעולה עם מוסד הטכניון ולהכשיר אלפי מנהלי פרויקטים לצורך שיפר המקצועיות ורמת ניהול הפרויקטים במדינת ישראל", אומר שי שרגל, מנכ"ל החברה ולשעבר נשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל – הישראלי היחיד שזכה בהוקרה מטעם ארגון ה-PMI העולמי ומחזיק ב-PMI Distinguished Contribution Award.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים