סיכוי במתנה: חנות אונליין עם ערך חברתי ותרומה לקהילה

פלטפורמה שמציעה לארגונים וחברות רכישה של מוצרי קד"מ ומתנות לעובדים ולקוחות ומעבירה מעשר מכל רכישה לעמותת ילדים בסיכוי, הפועלת למען ילדים ובני נוער שהוצאו מבתיהם

עדי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בעמותת ילדים בסיכוי.

באחרונה הושקה פלטפורמת סיכוי במתנהחנות אונליין למוצרי קד"ם ומתנות, אשר מציעה לארגונים וחברות לקבל ערך נוסף על כל שקל שהם מוציאים בשוטף עבור רכש, מוצרי קד"מ ומתנות לעובדים ולקוחות.

המיזם החדש נולד כחזון משותף של עמותת ילדים בסיכוי עם היזמים אבי אברהם, הבעלים של חברת Source4u, המתמחה במוצרי פרסום וקד"מ ועולמות ה-Corporate gifting, וחלי ברגר, המתמחה מזה שנים בשיווק, דיגיטל ואי-קומרס, מנהלת השיווק של סיכוי במתנה.

המודל המיוחד שמציעה החנות הוא, שהתרומה לעמותת ילדים בסיכוי תינתן למעשה על ידי הנהלת החנות עצמה ולא על ידי הלקוח העסקי שקונה בה. דהיינו – בכל רכישה שמתבצעת, תורמת החנות מעשר מההכנסות לעמותת ילדים בסיכוי, הפועלת במטרה לסייע לילדים וצעירים בסיכון אשר הוצאו מבתיהם במהלך תקופת הילדות והבגרות ועד למעבר לחיים בוגרים ועצמאיים. העמותה תומכת בילדים ובני נוער מכל המגזרים הדמוגרפיים בישראל, המתגוררים בפנימיות ובמשפחות אומנה, על ידי הפעלת תוכניות חברתיות, טיפוליות וחינוכיות. העמותה חרתה על דגלה מחויבות להתפתחותם הנפשית והחברתית, הגנה על זכויותיהם ודאגה לקידומם אל מחוץ למעגלי המצוקה והאלימות.

חלי ברגר, יזמת ומנהלת השיווק של סיכוי במתנה. 

חלי ברגר, יזמת ומנהלת השיווק של סיכוי במתנה. צילום: דורון לטצר

ברגר מציינת, כי "חנות האי-קומרס מציעה למנהלי/ות משאבי אנוש, רווחה, ושיווק הזדמנות להעניק לעובדים, שותפים עסקיים ולקוחות שלהם חוויה ייחודית בכל אירוע משמעותי בעבודה ובחייהם האישיים. בנוסף, יחד עם ילדים בסיכוי אנו מתעדים להתרחב עם היוזמה לחו"ל ולהציע לעובדים מעבר לים לבחור מתנה שיש בה ערך ותרומה לקהילה בישראל עבור ילדים וצעירים שלחלקם אין אף מבוגר משמעותי בעולם מלבדנו".

עדי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בעמותת ילדים בסיכוי אמרה, כי "סיכוי במתנה בא לענות על הצורך של חברות מסחריות להגדיל את ערך ה'שקל' שהן מוציאות עבור מתנות ורכש לארגון, כך שכל שקל שיוציאו יעשה גם טוב לילדים רק מעצם ביצוע הרכישה בחנות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים