ריווייר קידמה ומינתה שלוש עובדות לתפקידי ניהול בכירים

המינויים הם של: טניה טלמון למנהלת כללית של מוצרים ושותפויות חדשות; שנהב יהודה גורן לדירקטורית שיווק; ונועם שפרן למנהלת צוות פיתוח ● 40% מעובדי החברה הם נשים, 32% נשים במחלקת ה-R&D

מימין לשמאל: שנהב יהודה גורן, דירקטורית שיווק; טניה טלמון, מנהלת כללית של מוצרים ושותפויות חדשות; ונועם שפרן, מנהלת צוות פיתוח, בחברת ריוורי.

סטארט-אפ הפינטק ריווייר (Rewire) מתל-אביב, שפיתח פלטפורמה בינלאומית לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה, הודיע על קידומן של שלוש מעובדות החברה לתפקידי ניהול בכירים.

טניה טלמון מונתה למנהלת כללית של מוצרים ושותפויות חדשות (GM of New Services & Partnerships). טלמון הצטרפה ל-ריווייר לפני כשנה מישראכרט, שם כיהנה במספר תפקידים בכירים, בהם סמנכ"לית דיגיטל דטה ופיתוח עסקי, וניהלה חטיבה של כ-50 עובדים. במהלך השנה הראשונה ב-ריווייר כיהנה טלמון בתפקיד דירקטורית מוצרים חדשים והובילה את פיתוחם של שירותים כמו: מוצרי הגנה וביטוח למשפחות של מהגרי העבודה במדינות הבית, וכן ביטוח תאונות אישיות למהגרי העבודה באיחוד האירופי בשת"פ עם AIG. בתפקידה החדש תהיה טלמון אחראית גם על תחום פעילות חדש בחברה, שמתמקד בצמיחה דרך שותפים עסקיים, דהיינו במודל B2B2C (שמרחיב את מודל B2C שיושם עד עתה על ידי החברה) במקביל לאחריותה על גידול בהכנסות ממוצרים חדשים.

שנהב יהודה גורן מונתה לדירקטורית שיווק (Director of Marketing). יהודה גורן הצטרפה לפני שלוש שנים ל-ריווייר כמנהלת שיווק מוצר והקימה במהלך עבודתה מחלקה שלמה המתמקדת בשיווק המוצר. עתה קודמה לתפקיד דירקטורית שיווק ותנהל את כלל פעילויות השיווק של החברה, לרבות: השקה של מוצרים חדשים, הגברת פעילות המשתמשים, הרכשה של משתמשים חדשים וחיזוק המותג באירופה וישראל.

נועם שפרן מונתה למנהלת צוות פיתוח (Software Developer Team Lead). שפרן הצטרפה ל-ריווייר לפני שלוש שנים כמפתחת במשרת ג'וניור. עם הזמן, ולאור היכולות שגילתה, החלה להוביל פרויקטים של פיתוח ולהדריך מפתחים חדשים. לאחרונה מונתה למנהלת צוות פיתוח, והיא מובילה מספר פרויקטים במקביל עם השפעה רחבה יותר ברמת הארגון, כולל עבודה עם גורמים רבים ממחלקות שונות, הדרכה של המפתחים ופיתוחם האישי והמקצועי.

הפינטק של ריוור מסייע למהגרי עבודה להתנהל עם פיננסים

גיא קשטן, מייסד משותף ומנכ"ל ריווייר: "כחברה צומחת בקצב מואץ, אחד היעדים שהצבנו לעצמנו הוא לקדם עובדות ועובדים שהוכיחו את עצמם. לראייה, 46% מקידומי ההנהלה האחרונים בחברה הם תוצר של קידומים פנימיים. שנהב, טניה ונועם הפגינו ביצועים מרשימים, תרמו רבות לצמיחה שלנו בשנים האחרונות והוכיחו שהן ראויות לקידום. אין לנו ספק שהן יובילו את השלבים הבאים של התפתחות החברה ועל כן אנו מקדמים אותן בברכה לתפקידים הבכירים. אני גאה על כך שנשים מהוות 40% ממצבת העובדים שלנו ושמח שלכולן יש את ההזדמנות והפלטפורמה להתקדם בתוך החברה, להגשים את יכולותיה ולפתח את הקריירה שלה".  

ריווייר הוקמה בשנת 2015 על ידי היזמים גיא קשטן (CEO), עדי בן דיין (VP R&D), סער יהלום (CTO) ואור בן-עוז במטרה לסייע למהגרי עבודה לבצע פעולות פיננסיות מגוונות במדינות שאליהן היגרו, על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הפיננסי שלהם ולבנות עתיד טוב יותר להם ולבני משפחותיהם. החברה חותרת להכללה פיננסית של מהגרי העבודה ולסגירת הפערים בתחום זה, שהוא קריטי לעתידם הכלכלי. 

עד היום גייסה החברה 62 מיליון דולר בסבבי A ו-B, לרבות קו אשראי בגובה 15 מיליון דולר.

האפליקציה של ריווייר המוצעת ב-8 שפות מאפשרת כיום לכ-600 אלף מהגרי עבודה בישראל ובעשרות מדינות באירופה לשלוח כספים לבני משפחותיהם בארצות המקור בצורה קלה ונוחה. בישראל יכולים מהגרי העבודה להפקיד כספים לחשבונות ריווייר שלהם ביותר מ-1,000 נקודות הפקדה בסניפי סופר פארם, בנק הדואר, ו-GMT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים