W-King T9 – מכשיר שמאפשר לעשות פאן אמיתי

המכשיר החדש הוא קל לניוד, ומאפשר לערוך מסיבה עם מוזיקה וקריוקי ● מדובר בבשורה מרעננת במיוחד לימים החמים והמהבילים של הקיץ

ה-T9 של W-King.

גם אם תנסו לסגור את כל התריסים והחלונות ולהישאר בבית עם המזגן, בסוף יגיע אותו רגע שבו תצטרכו להתמודד עם זה שחם שם בחוץ – אין מה לעשות. הבידורית היא מכשיר מושלם להתמודד עם החום הזה – לא בדמות שינוי מזג האוויר, אלא היא מאפשרת קצת לשכוח ממנו, בין אם זה בבית או בחוץ. וזה נכון במיוחד בהתחשב בעובדה שעבור רבים, הקיץ הוא חגיגה של צבעים, בילויים, חופש, מסיבות ומוזיקה.

אחת המהנות במיוחד מבין הבידוריות היא ה-T9 של W-King, שמוצרי האודיו שלה החלו להגיע לישראל בייבוא רשמי בידי בנדא מגנטיק. מדובר בבידורית ניידת, שמבטיחה, לפחות על הנייר, אפשרות להשמיע מוזיקה וגם לעשות קריוקי. יש בערכה שמגיעה אתה מיקרופון אלחוטי ויש תאורה צבעונית מקדימה, שחוגגת יחד עם הצלילים. והכי חשוב – היא קלה לניוד ממקום למקום.

ב-T9 מצוידת בסוללה בנפח עבודה של 10,000mAh, ולפי החברה זה אומר שהיא תחזיק מעמד שמונה שעות בעוצמת השמעה של 70%. טעינה מלאה של הסוללה, באמצעות חיבור USB-C, אורכת כשש שעות.

הבידורית הזו מגעה עם קישוריות בלוטות' 5.0, מה שמאפשר לקשר אליה אמצעי מדיה חיצוניים, ואפשר גם לחבר כרטיס זיכרון ו/או התקן USB, כדי לשלוף מהם את המוזיקה, אם צריך. התאורה והגדרות נוספות נשלטות באמצעות פקדי שליטה וחוגת עוצמת השמע, הממוקמים בראש הרמקול.

המחיר המומלץ לצרכן עומד על 799 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לא מבין מה הבשורה כאן

    תוספת אפשרות לרעש במרחב הציבורי לא כל גאדג'ט הוא בשורה

אירועים קרובים