האם מעבדי ה-M2 החדשים של אפל באמת משפרים ביצועים?

השבבים החדשים מבית הענקית מקופרטינו זמינים בינתיים בהזמנה מוקדמת, אך מבחן ההשוואה הראשון של ביצועיהם כבר התפרסם באינטרנט ומעיד כי מחשב ה-Air החדש השיג ציון דומה לזה של ה-M2 MacBook Pro

מעבד ה-M2 החדש של אפל.

יש כבר תוצאות בדיקה ראשונות של המחשבים החדשים של אפל המבוססים על המעבד M2, שהחברה השיקה זה עתה. לפי התוצאות הראשוניות הללו, השיפורים שהבטיחה החברה פחות או יותר אכן מתקיימים בפועל, וזאת בהשוואה לביצועים של מעבד הדור הראשון.

בנוסף התברר כי ההבדלים בבדיקות בין ה-MacBook Air וה-MacBook Pro אינם משמעותיים, ולמעשה אפשר לומר שלמרות הפוטנציאל לשנות מהירות מירבית באפל בחרו שלא לעשות זאת, וכך תוצאות ההרצה הראשונות ב-Geekbench הראו 1,899 נקודות עבור מבחן ליבה אחת ו-8,695 נקודות עבור מבחן ריבוי ליבות, במקרה של ה-MacBook Air, ו-1,919 נקודות מול 8,928 נקודות במקרה של ה-MacBook Pro החדש, עם מסך 13 אינץ' – ובמונחים של המבחן הזה מדובר למעשה בתוצאות זהות.

בהשוואה ל-M1, מעבד הדור הראשון של החברה, התוצאות הללו מראות שיפורים של כ-11.56% בבדיקה של הרצת מבחן הליבה היחידה ו-19.45% במבחן ריבוי הליבות – אפל הבטיח מעבד שמהיר יותר ב-18%.

אז מה ההבדלים בכל זאת בין שני המחשבים? ה-MacBook Pro עם מסך ה-13 אינץ' מצויד במערכת קירור אקטיבית, וזה אומר שלאורך זמן המחשב יתחמם פחות ויציע ביצועים מרביים למשך זמן ארוך יותר מאשר גרסת ה-Air, במיוחד בעת הרצת עומסי עבודה כבדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים