אדג' השלימה גיוס בסך כולל של 30 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו את החברה - אשר פיתחה דרך לאפשר לגיימרים להפוך את רגעי המשחק שלהם למשחקונים קצרים - להעמקת פועלה ולגיוס עובדים חדשים והרחבת השיווק

האחים אסף ועמרי גזית, מייסדי אדג'.

אדג' (Edge) הישראלית, שמרכזה בתל אביב אך שמפעילה סניפים בניו יורק ולוס אנג'לס, דיווחה היום (ב') על השלמת גיוס סבב A בסך כולל של 30 מיליון דולר.

הגיוס הובל על ידי קרן ההשקעות Corner Ventures ולקחו בו חלק משקיעים קיימים כגון פלייטיקה (Playtika) – אשר הובילה את סבב הסיד של החברה בסך 10 מיליון דולר; Stardom Ventures ו-AnD Ventures.

Edge היא למעשה פלטפורמת תוכן, המאפשרת לגיימרים לשחק בפוסטים שהם רואים. הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה אדג' מאפשרת לכל אחד לערוך את רגעי השיא שלו במשחק ולהפוך אותם, בלחיצת כפתור, למשחקון קצר העומד בפני עצמו; יחידת תוכן הנקראת – Playable. את יחידות התוכן הללו ניתן לשתף באופן מיידי, על מנת שגיימרים אחרים יוכלו לשחק ולייצר נרטיב ותוצאות שונות.

פלטפורמת Edge.

פלטפורמת Edge. צילום: לכידת מסך

החברה הוקמה ביוני 2021 על ידי האחים אסף ועמרי גזית וגייסה עד כה סכום של 42 מיליון דולר. לחברה יש כיום כ-35 עובדים, ובעזרת הגיוס האחרון היא צפויה להתרחב ולגדול בעשרות עובדים בשנה הקרובה.

"הקמנו את אדג' מתוך מטרה לאפשר יצירת קשרים עמוקים בין גיימרים. במקום רק לצפות מהצד, אדג'רים (משתמשים בפלטפורמת Edge) יכולים להיכנס לתוכן של אחרים, לשחק ולשלוט בו, ובכך להיות שותפים לחוויה הייחודית של אותם יוצרי התוכן", אמר אסף גזית, מייסד-שותף ומנכ"ל אדג'.

"אנחנו חיים בעידן שבו צריכת התוכן היא מהירה ומיידית, ולכן חברות המשחקים מוכרחות לספק תוכן חדש בתדירות גבוהה הגוזלת מהן משאבים רבים. חברות המשחקים, השותפות שלנו, יהנו לראשונה מזרימה אינסופית של תוכן שחיק, שיגביר את רמת המעורבות ושימור השחקנים שלהם", הבטיח מנכ"ל אדג'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים