"האתגר: לתכלל את השינויים הגדולים ולאפשר רציפות עסקית ותפקודית"

"עולם העבודה משתנה, עובדים פועלים בכל מקום, ואיומי אבטחת מידע מועצמים ומגוונים; לאור כל זאת, המנמ''רים נדרשים לבנות מחדש את הפלטפורמות הטכנולוגיות", אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

"אנחנו נמצאים בתקופה של שינויים קולוסליים בעולם הדיגיטל, שלא הכרנו בעבר, עם תחום עבודה שמשתנה לנגד עינינו, עובדים שפועלים בכל מקום, ואיומי אבטחת מידע מועצמים ומגוונים. לאור כל זאת, המנמ"רים נדרשים לבנות מחדש את הפלטפורמות הטכנולוגיות שלהם, כדי לענות לאתגר הגדול ביותר, והוא – כיצד לתכלל את השינוים הגדולים הללו ולאפשר רציפות עסקית ותפקודית", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא דיבר במליאה המרכזית של כנס בינת אקספו 22, שנערך היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב בהשתתפות אלפי נציגים של לקוחות החברה ועשרות נציגים של שותפיה העסקיים.

לדבריו, "גם סביבת הפיתוח האפליקטיבית השתנתה לחלוטין: האפליקציות נמצאות בדטה סנטר הארגוני, וגם בענן הפרטי ובעננים הציבוריים, והמפתחים נדרשים לפלטפורמה אג'ילית, גמישה ומאובטחת".

"המנמ"רים", הסביר, "צריכים לאפשר לפעול בעולם מרובה אתרים וסביבות (Multi Domain), עם חיבור המשתמשים מכל מקום – מהמשרד, מהבית ומבית הקפה, ועם חיבור האפליקציות, שרצות על אלפי מיקרו-שירותים, בקונטיינרים שונים ובסביבות ענן שונות. עליהם לספק לארגון הגנת סייבר מקיפה, מקצה לקצה, לרבות הגנה על עמדות הקצה, על התווך התעבורתי, על הדטה סנטר והחשוב מכל – הגנה ביציאה לענן".

כמה קווים אסטרטגיים

"אנחנו, בסיסקו", אמר שגיא, "הגדרנו כמה קווים אסטרטגיים, שמאפשרים לארגונים להתמודד עם סך ההזדמנויות והאיומים בעת החדשה. הראשון הוא הגדרה מחדש של העולם האפליקטיבי, כדי לאפשר ללקוחות נראות מלאה של התווך והרשת, עם יכולות מיכון ותזמור. השני הוא יכולת לפעול בעולם העבודה העתידי, לכל עובד, בכל מקום, עם מערכי וידיאו וכלי שיתופיות, לשם חוויית משתמש מיטבית. הקו האסטרטגי השלישי הוא יצירת מעטפת הגנה מלאה לאיומי סייבר, כי העבודה מרחוק הרחיבה את משטח התקיפה ובנוסף, ארגונים חיברו מאות מיליוני רכיבי אינטרנט של הדברים לתוך הרשת שלהם. פתרונות ההגנה המסורתיים אינם רלוונטיים ולכן פיתחנו ארכיטקטורה בתפיסת אפס אמון, לכל עובד ועומס מחשוב, בשילוב מערך מודיעין הסייבר הלא מעצמתי הגדול בעולם, שחולש על 80% מתעבורת האינטרנט העולמית. הקו הרביעי הוא יכולת לחידוש תשתיות התקשורת בארגונים, כי אלה שקיימות לא מאפשרות קידמה".

מנכ"ל סיסקו ישראל ציין ש-"הפלטפורמה שבנינו היא דינמית ואג'ילית. זוהי רשת אוטונומית ואינטואיטיבית, שלומדת ומבינה את התעבורה, ועל בסיס הבנה זו מקבלת החלטות באופן אוטומטי".

"סיסקו זיהתה את ישראל כמקור לחדשנות"

לדברי שגיא, "סיסקו זיהתה את ישראל כמקור לחדשנות גלובלית, ובאחרונה רכשנו בארץ שלוש חברות: את סדונה, פורטשיפט ואפסגון. בנוסף, בכנס העולמי של החברה, שנערך לפני ימים אחדים, הוצגו כמה מהפיתוחים של המוצרים החדשים של מחלקת החדשנות של סיסקו בארץ, וביניהם הפתרון ששמו טלסקופ. הפיתוח הישראלי מיועד לעזור לחברות שמשתמשות במערכות מודרניות בענן, ומאפשר להן לתחקר תקלות ולנטר את המוצר שלהן".

"גייסנו בחודשים האחרונים עשרות עובדים – למכירות וגם למו"פ. אנחנו ממשיכים להתעצם בישראל", סיכם שגיא. "חווינו גידול דו ספרתי בהיקף המכירות, נכנסנו ל-ורטיקלים חדשים, והעמקנו את הפעילות בעולם חדי הקרן וחברות הסטארט-אפ, לצד עבודה מול ארגוני אנטרפרייז וממשלה. אנחנו אף מסייעים לצמצום המחסור בכוח אדם בענף: הקמנו מערך שבמסגרתו נכשיר מאות חיילים קרביים למקצועות ההיי-טק השונים ולקליטתם בסיום ההכשרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים