שרונה פרטנרס השלימה גיוס לקרן השקעות בסך 20 מיליון דולר

הקרן מתמקדת בהשקעות בחברות בשלבים מוקדמים ● עד היום היא השקיעה ב-300 סטארט-אפים, ששבעה מהם הפכו לחדי קרן

מנהלי שרונה פרטנרס. מימין: מוריס לוי, תות שני, פיליפ בואזיז ודוד דבש.

קרן שרונה ונצ'רס מבית שרונה פרטנרס הודיעה אתמול (ג') כי השלימה גיוס לקרן ההשקעות שלה בסך כולל של 20 מיליון דולר. בין המשקיעים שלקחו חלק בגיוס נמצאים מייסדים של חברות יוניקורן, בהן ורביט, קונטנט סקוור וטריפ אקשנס, מנהלים ושותפים מקרנות הון-סיכון בולטות וכן הקרנות ספארק קפיטל, שהשקיעה בטוויטר ובסלאק, וגרין ביי ונצ'רס, שדרופבוקס וספוטיפיי הן בין החברות שנמצאות בפורטפוליו ההשקעות שלה.

שרונה ונצ'רס היא קרן Early stage, שכפי ששמה מעיד, מתמקדת בהשקעות בחברות סטארט-אפ וביזמים ישראליים בשלבים המוקדמים – הסיד וה-A. היא מחפשת חברות טכנולוגיה ויזמים בתחומים שונים. הקרן נוסדה ב-2019 על ידי פיליפ בואזיז (יו"ר) ותות שני (מנכ"לית). עד היום היא השקיעה במעל 300 סטארט-אפים, כולל שבע חברות חד קרן. אחת מאותן חברות היא דיל (Deel), שמספקת טכנולוגיה לניהול העסקת עובדים ופרילאנסרים ושוויה עומד על 12 מיליארד דולר. חברה נוספת היא ורביט, שמפתחת מערכת לתמלול אוטומטי של קבצי וידיאו ואודיו וששוויה עומד על שני מיליארד דולר.

שני אמרה כי "הצטרפותם של האנשים המובילים בתעשיית ההיי-טק לקרן היא חותמת איכות לעבודה שלנו בשרונה פרטנרס ו-ולידציה משמעותית לאסטרטגיית הסקייל-אפ שלנו. עם העזרה והייעוץ של משקיעים אלה, חברות הפורטפוליו שלנו יטוסו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים