בדרך לחתונה עם סאפ עוצרים בשרתי יבמ

"המעבר מסביבות סאפ המסורתיות לאלה של HANA קשה עבור ארגונים, כי הם לא יודעים תמיד לאן להתקדם", כך אמר רמי ביכלר, מנהל מוצר שרתי פאואר ביבמ ● אלא שלדבריו, יש לכך פתרון

רמי ביכלר, מנהל מוצר שרתי פאואר ביבמ.

"כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שמתקיימת בארגונים, הם נדרשים לעבור מסביבות סאפ המסורתיות לאלה של HANA. זה קשה, כי הם לא יודעים תמיד לאן להתקדם", כך אמר רמי ביכלר, מנהל מוצר שרתי פאואר ביבמ.

ביכלר דיבר בפתח שולחן עגול שערכו אמת ברמור ויבמ ישראל, שבו הוצגו פתרונות שתי החברות להגירה לסביבות סאפ המודרניות. האירוע התקיים היום (ג') באולם מיקסר בגני התערוכה בתל אביב.

לדבריו, "ארגונים מתמודדים עם הצורך להתקדם בסביבות הסאפ שלהם, ונדרשים לפלטפורמה שתבצע זאת עבורם על הצד הטוב ביותר. עם פלטפורמת השרתים שלנו, הדבר מתאפשר בצורה גמישה, בסביבה המקומית – וגם בענן. הטכנולוגיה של שרתי יבמ החדשים מסייעת להם לצלוח את המסע באופן קל וחלק, עם התאמה אישית, אמינות וגמישות תפעולית".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הוא פירט עוד על שרתי פאואר בגרסה 10: "הם מספקים יכולת גישה למידע מהירה פי 100, עם צריכת אנרגיה נמוכה ומעבד עתיר ביצועים, שמתאים למערכות סאפ, כי HANA יושב בזיכרון של השרת – ולא באחסון. מעליו נבנית שכבת וירטואליזציה של תוכנה, שמפשטת את התפעול של המערכת ומגדילה את הניצול. המערכות הללו פזורות בענן של יבמ ומאפשרות יכולת לפעול בענן היברידי".

לסיכום ציין ביכלר כי "כדי להבטיח הגירה חלקה למערכות סאפ החדשות, אנחנו מציעים תשתיות שרתים מודרניות, עם יכולת לפעול בסביבת האון-פרמיס ובענן, ביצועים גבוהים, תובנות מהירות יותר, יכולות הקצאה מהירות וצמצום זמן הנפילה. כך, ארגונים יכולים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית בצורה אמינה, פשוטה ומאובטחת".

"דרושה הגירה מהירה, נכונה, כלכלית ומאובטחת"

עופר אלמוגי, מנהל מכירות שרתי פאואר ביבמ ישראל.

עופר אלמוגי, מנהל מכירות שרתי פאואר ביבמ ישראל. צילום: יח"צ

דובר נוסף באירוע היה עופר אלמוגי, מנהל מכירות שרתי פאואר ביבמ ישראל. הוא אמר כי "ארגונים נדרשים להגירה אל מערכות סאפ החדשות בצורה מהירה, נכונה, כלכלית ומאובטחת. יבמ מאפשרת זאת באמצעות פלטפורמת שרתים, שנותנת ללקוח הארגוני גמישות תפעולית במודל הצריכה, גם ברישוי מסורתי וגם בענן, עם יכולת גידול".

"ערכנו כבר כמה וכמה פרויקטי הגרה שכאלה בקרב ארגוני אנטרפרייז בישראל, בהם חברת קמעונאות, גוף ביטחוני וארגון תשתיות קריטית. בעולם, יותר מ-4,000 ארגונים כבר עברו את המסע הזה, וזו מגמה שנמצאת בתאוצה", ציין.

"עם הדור החדש של השרתים", הוסיף אלמוגי, "אנחנו מעניקים לארגונים ביצועים של פי שניים ויותר מאשר הדורות הקודמים, או המתחרים. אנחנו מספקים תשתיות יעילות יותר, עם מעטפת הגנת סייבר, מבוססת הצפנה שמוגנת מקוואנטום". הוא הוסיף כי "יבמ משתמשת בזיכרונות מסוג חדש, שמאפשרים קריאה וכתיבה של נתונים במהירות גבוהה עד פי ארבעה משרתים רגילים".

אלמוגי אמר כי "את כל זאת אנחנו מאפשרים לצרוך במודל ענני, של שלם לפי דרישה וצריכה – גם באופן המסורתי, של ענן מקומי בחצר הלקוח, וגם בענן הציבורי של יבמ, עם קונטיינרים של רד האט. כך, אנחנו מספקים לארגונים לקבל החזר השקעה מהיר, בתוך שבעה חודשים".

"על מנמ"רים להחליט בין פתרון ענני מלא או היברידי"

שמיר ניצן, סמנכ''ל מכירות באמת ברמור מערכות.

שמיר ניצן, סמנכ"ל מכירות באמת ברמור מערכות. צילום: יח"צ

שמיר ניצן, סמנכ"ל מכירות באמת ברמור מערכות, אמר כי "מנמ"רים ניצבים בפני החלטת הגירה למערכות סאפ החדשות, ועליהם להחליט עם איזו פלטפורמה ללכת והאם לבחור בפתרון ענני מלא – או היברידי".

הוא ציין כי אמת ברמור הוקמה ב-1994 כחטיבה עצמאית של אמת מחשוב, ומונה יותר מ-200 עובדים. "החברה מסייעת לארגונים בבחירה בפלטפורמה המתאימה", אמר. "לאחר הבחירה, אנחנו מטמיעים את הפתרון התשתיתי אצל הלקוח הארגוני". כך, הוסיף, "ערכנו כבר פרויקטי הגירה בקרב ארגונים מכלל מגזרי המשק, בהם אמדוקס, קוקה קולה (החברה המרכזית למשקאות קלים), יפאורה ובנק הפועלים. השנה ראינו התעוררות בתחום, ואני מעריך שהמגמה תימשך ב-2023".

הכנס נחתם בסיפור לקוח של אבירם אגמון, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל תשתיות המחשוב של מכבי שירותי בריאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים