עלייה בחיפושי מילים שקשורות למשבר הכלכלי במנועי החיפוש באינטרנט

מספר השאילתות של אמריקנים שחיפשו מילים הקשורות למשבר עלה בדצמבר 2008, בחלק מהמקרים, פי 2 לעומת דצמבר 2007 - כך עולה ממחקר של חברת ComScore ● לפי המחקר, 19.92 מיליון חיפשו את המילה "תלושים", 8.21 מיליון את המילה "אבטלה" ו-2.59 מיליון - את המונח "פשיטת רגל" ● ג'יאן פולגוני, יושב ראש החברה: "הנתונים מראים ש האמריקנים דואגים יותר ויותר לרווחה הכלכלית שלהם"

המשבר הכלכלי וגל הפיטורים העולמיים הביאו לעלייה תלולה בחיפוש באינטרנט אחר מושגים שקשורים בתחום – כך עולה ממחקר חדש שערכה חברת ComScore, שהשווה בין חיפושים שנערכו בארצות הברית במנועים השונים באינטרנט בדצמבר 2008 לעומת דצמבר 2007.

מממצאי המחקר עולה, כי המונח בעל שיעור גידול הרב ביותר היה "הטבות למובטלים", שעלה ב-247% ל-748 אלף חיפושים, לעומת 215 אלף. העלייה הגדולה ביותר לחיפוש הייתה במילה "קופונים". זו עלתה ב-161%, מ-7.64 מיליון ל-19.92 מיליון. מספר החיפושים של המילה "אבטלה" הגיע ל-8.21 מיליון לעומת 2.69 מיליון, ובסך הכול – עלייה של 206%. שיעור החיפושים של המונח "פשיטת רגל" עלה ב-156%, ל-2.59 מיליון בדצמבר 2008 לעומת 1.01 מיליון בדצמבר 2007.

ג'יאן פולגוני, יושב ראש חברת ComScore, אמר בהתייחס לתוצאות, כי "התנהגותם של האמריקנים און ליין מבטאת את המחשבות או הדאגות שלהם, ואנחנו בטוחים, כי הנתונים הללו קשורים למשבר הכלכלי". לדבריו, הנתונים מראים ש"האמריקנים דואגים יותר ויותר לרווחה הכלכלית שלהם".

מהנתונים שפורסמו עולה, כי כשלושת רבעי מהגולשים שחיפשו את המילה "אבטלה" היו בעלי משפחות בין הגילאים 25 ל-54, כאשר הגילאים של מרביתם נעו בין 45 ל-54. כ-60% מהם חיפשו את המילה בגוגל, כ-23% ביאהו! ו-10% ב-MSN.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים