התנודתיות במטבע הלונה נמשכת: זינק ביותר מ-50%

אחרי שירד בחדות, מטבע הלונה 2 - הגרסה החדשה של הלונה - שב לזנק ● הסיבה: הוא עומד להצטרף למדד הבייננס

התנודתיות נמשכת. לונה 2

מטבע הלונה, התנודתי במיוחד גם כשמדובר על מטבעות קריפטוגרפיים, שממילא ברובם תנודתיים, ממשיך בנדנדה שלו: שער הלונה ירד בשבוע האחרון ב-47%, אולם היום (ג') הוא עולה, ומזנק, נכון לפרסום שורות אלה, ב-51%. רק בשעה האחרונה הוא צמח ב-17%. שערו עומד כעת על 10.06 דולר.

למחזיקי הלונה, שנקרא כעת לונה 2, יש ניסיון מר מאוד עם המטבע הקריפטוגרפי הזה, מאחר שמטבע הלונה המקורי נמחק לפני כשבועיים, לאחר שערכו ירד מ-118 דולר ל-0.00015 דולר.

הלונה משתייך, למרבה האירוניה, לקטגוריה ששמה."מטבע יציב". הכוונה היא למטבע קריפטו שצמוד לנכס פיננסי ותיק. הוא מהווה חלק מהבלוקצ'יין TERRA, שמקורו בדרום קוריאה. הלונה היה צמוד לדולר, אך לפני כשבועיים המפעילים שלו הודיעו שהם מבטלים את ההצמדה. כתוצאה מכך, המפולת לא איחרה לבוא.

ביום ו' ניסו המפעילים של הלונה לשקם את המטבע, ואלה שעדיין החזיקו במטבע קיבלו הודעה שבה נאמר שהמטבעות הישנים שלהם יומרו בגרסה החדשה, לונה 2. בעלי המניות, שהפסידו מיליארדים, היו סקפטיים – ובצדק. בהתחלה נסחר הלונה 2 לפי שער של 30 דולר ליחידה, אולם מיד הוא ירד ל-3.5 דולר. לפני 24 שעות שערו עמד על 6.62 דולר. עקב התנודתיות הרבה שלו, אין לדעת מה יקרה בהמשך.

כך או כך, הסיבה לעליות האחרונות היא שהלונה 2 עומד להיות רשום במדד מטבעות הקריפטו בייננס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים