קוואלקום הציגה דור חדש של משקפי מציאות רבודה אלחוטיים

ה-AR Smart Viewer של קוואלקום מבוססים על פלטפורמת המציאות המורחבת שלה, Snapdragon XR2 ● לפי החברה, הגאדג'ט החדשני דק ב-40% לעומת דגם הייחוס הקודם שלה

ה-Wireless AR Smart Viewer של קוואלקום.

עבור רבים עדיין לא ממש ברור אם שוק המציאות הרבודה מתקדם או תקוע במקום, אבל מבחינתה של קוואלקום (Qualcomm Technologies) אין ספק. החברה הכריזה על דגם ייחוס חדש של משקפי המציאות הרבודה שלה, שעונה לשם AR Smart Viewer, המתחבר באופן אלחוטי לטלפון או למחשב כדי לתפקד.

החברה אמנם לא סיפקה את כל הפרטים על הדגם החדש, שלטענתה כבר הועבר לשותפים פוטנציאליים כדי שישיקו דגמים "ממש בקרוב", אבל כן סיפרה שהוא מבוסס על פלטפורמת המציאות המורחבת שלה, Snapdragon XR2, ושהוא דק ב-40% לעומת דגם הייחוס הקודם שלה.

העדשות של Wireless AR Smart Viewer מצוידות בפאנל מסוג miniLED ברזולוציית 1920×1080 פיקסלים ובקצב רענון של 90 הרץ. לפי קוואלקום, השימוש בפאנלים אלו מאפשר, יחד עם שתי מצלמות מונוכרומטיות ומצלמה צבעונית אחת שמשולבות במשקפיים, תנועה חופשית בכל הכיוונים שאינה סובלת מטשטושים או מריחות בגלל הזזת הראש.

המשקפיים גם תומכים בפתרון FastConnect 6900 מבית, שמספק קישוריות WiFi 6/6E ו-בלוטות' כדי לבצע את הצימוד להתקן שמספק את המחשוב, ומבטיח זמן שיהוי של 3 אלפיות-השנייה לכל היותר.

המפתחים גם יכולים להשתמש בחבילה תוכנה ייעודית, שמציעה קוואלקום כדי להבטיח שהמוצרים הסופיים שלה אכן יציעו את מה שהם מבקשים עם זמן קצר יותר לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים