המנכ"ל החדש של בזק: רן גוראון

מחליף את דודו מזרחי, שפרש לאחר ארבע שנים ● גוראון: "אחרי שש שנים מאתגרות ומוצלחות בחברות הבנות, אני חוזר לבזק בשמחה רבה"

רן גוראון, מנכ"ל בזק.

יו"ר קבוצת בזק, גיל שרון, הודיע היום על מינויו של רן גוראון לתפקיד מנכ"ל בזק, זאת לאחר שדירקטוריון החברה אישר את המינוי. גוראון יחליף את מנכ"ל בזק היוצא, דודו מזרחי, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהחברה לאחר ארבע שנים. גוראון ייכנס לתפקיד במהלך חודש יוני.

לגוראון ניסיון של כ-25 שנים בשוק התקשורת, והוא ממלא תפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק החל משנת 2006, בין היתר בתפקיד משנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של בזק, מנכ"ל פלאפון ובהמשך מנכ"ל שלוש החברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי.

בעקבות המינוי מסר שרון, "רן מנהל בהצלחה את פעילות החברות הבנות בקבוצה כבר כשש שנים, ועתה הוא חוזר לבזק קווי כדי להוביל את החברה לאתגרים המשמעותיים העומדים לפניה בשנים הקרובות… בתפקידו הקודם התמודד עם אתגר חסר תקדים, שכולל ניהול של שלוש חברות במקביל, בשוק מאוד תחרותי, והוביל להישגים עסקיים מצוינים בחברות הבנות".

גוראון מסר בעקבות המינוי, כי "אחרי שש שנים מאתגרות ומוצלחות בחברות הבנות, אני חוזר לבזק בשמחה רבה ובהתרגשות לקראת האתגרים העומדים לפנינו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דיב עמאש

    ‏גם שיש מנכ״ל חדש הדברים נשארים אותו דבר אני ואני תאריכים ועבור בית לעונות הציבור לגבי קבל מתיחה שתקעתי מליות טוב במבנה שגרם נזק צד כבר עמוד ‏לכל העונה של המבנה מבטיחים ולא מקיימים הבטיחו שיוריד אותה קבל הזה כבר הבטחות שלהם כמו סבתא שלי ‏מעניין יעבור לטיפול עורך דין ולנסוע לשטח ללא רשות

  2. ד.ס

    מסכנים עובדי בזק הצמד חמד גיל שרון ורן גוראון באים לפרק ולהרוס

אירועים קרובים