תוכן שיווקי

שוב: רד האט – בין 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן

החברה נכללת בדירוג היוקרתי של פורצ'ן זו השנה הרביעית ברציפות

25/04/2022 14:23
עובדים ברד האט.

רד האט היא אחד מ-100 המקומות הטובים ביותר בעולם לעבוד בהם – כך קובע הדירוג השנתי היוקרתי של פורצ'ן, שנערך על ידי Great Places to Work. זו השנה הרביעית ברציפות שבה רד האט נמצאת ברשימה, והשנה היא ממוקמת במקום ה-34.

ברד האט ציינו שהקריטריונים שקובעים מה הופך ארגון למקום טוב לעבוד בו השתנו בצורה דרסטית במהלך השנתיים האחרונות. "כחברה וכאנשים אינדיבידואליים, היינו צריכים להתאים כל נורמה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, תוך שאנחנו תומכים בלקוחות, בצוותים ובמשפחות שלנו", אומרים ברד האט. ההנהלה הודתה לכל עובדי החברה "על המחויבות שלכם לחזון שלנו ולתמיכה ההדדית ביניכם. בזכותכם, רד האט היא באמת מקום נהדר לעבוד בו", אמרו.

תרבות פתוחה ושקופה

רד-האט נשענת בבסיסה על תרבות של פתיחות, כאשר תכונות כמו שקיפות, תקשורת וגמישות תמיד היו בראש סדר העדיפויות של החברה. עם האתגרים שהביאה עמה הקורונה, בחברה נקטו בגמישות רבה אף יותר מבחינת סגנון העבודה, השעות והמיקום שלה. כמו כן, רד האט הוסיפה בתקופה זו את ה-Red Hat Recharge Days – יום חופש אחד נוסף בכל רבעון לעובדים, במטרה להתנתק מהעבודה ולנוח.

מעבר למילוי הצרכים הארגוניים של החברה, ברד האט מבינים את החשיבות של הקדשת הזמן והכישרון של העובדים לתמיכה בקהילות שלהם. תוכנית Red Hat Impact הושקה ב-2020 ומאז, עובדי החברה תרמו מעל 9,000 שעות מזמנם ליוזמות חברתיות בעלות חשיבות. רד האט מאפשרת לעובדיה לקבל שני ימי התנדבות בתשלום, כחלק ממחויבות החברה להמשיך ליצור הזדמנויות על מנת להשפיע בצורה חיובית על העולם.

"כאשר כולנו מסתגלים לשגרה החדשה עם התקווה לעולם פתוח יותר, אנחנו, ברד האט, הטמענו פרופילים של עבודה שמאפשרים לעובדים לבחור את הסטטוס הרצוי ולעבוד מרחוק, מהמשרד או בצורה היברידית. דבר זה מספק לעובדינו את העצמאות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הבריאות, הבטיחות והפרודוקטיביות שלהם", ציינו בחברה.

התחייבות לצמיחה

יש לציין שרד האט המשיכה באחרונה להרחיב את כוח העבודה של החברה ומעסיקה כיום מעל 20 אלף עובדים. בישראל מועסקים יותר מ-500 עובדים, והאתר הישראלי ממשיך לגדול בקצב גבוה. החברה שואפת להיות מקום שבו כל העובדים מרגישים שהם חלק ממנה ובמקביל, יכולים להיות עצמם.

בנוסף לכך, רד האט השיקה מספר יוזמות חדשות כדי להתמודד עם חוסר השוויון בשכר בין נשים וגברים. היוזמות כוללות התאמות שכר, גישה לנתונים באמצעות ממשק שמספק נראות של ממוצע השכר של כל העובדים, והדרכת מנהלים כדי לצייד את המנהלים בחברה בכלים להבנת ההיבטים הכלליים של שוויון בשכר ולתת להם כלים לניהול טוב יותר של שיחות פתוחות בנושא עם עובדיהם.

עם המבט לעתיד

ברד האט העידו כי "בעוד שאנחנו גאים בעבודה שנעשתה ב-2021, לא מדובר בפתרון חד פעמי. אנחנו מחויבים לעבודה המתמשכת של הרחבת היוזמות שלנו והשקת יוזמות חדשות כך שרד האט תהיה מקום עבודה בטוח ומכיל באמת".

"אחד הנושאים השכיחים שאנחנו דנים בהם הרבה בפגישות בחברה הוא שעל אף ששינוי יכול להיות מרתיע, יש בו פוטנציאל להתפתח למשהו טוב. בעוד שההסתגלות לשינויים שהביאה עמה מגפת הקורונה כללה גם אתגרים, הבחירה של פורצ'ן ברד האט היא עדות לתרבות הקוד הפתוח המתמשכת, שמדריכה אותנו להצליח גם במהלך השינויים השונים. כלל עובדי רד האט הופכים את החברה למקום נהדר לעבוד בו", סיכמו בחברה.

אירועים קרובים