חברת הפינטק רייזאפ גייסה 30 מיליון דולר

הטכנולוגיה של החברה נועדה על מנת לסייע למשפחות לשלוט בהוצאות שלהם לחסוך כסף ● עד כה היא גייסה מעל 50 מיליון דולר

שלושה ממייסדי רייזאפ: יובל סמט, המנכ"ל, יפתח בר ותמרה הראל-כהן.

חברת הפינטק הישראלית רייזאפ הודיעה היום (ג') כי גייסה 30 מיליון דולר בסבב גיוס B. קרן ההשקעות קונר ונצ'רס הובילה את הסבב והשתתפו בו הקרנות אלף ולטיטיוד. כספי הגיוס ישמשו להרחבת הפעילות של רייזאפ ברחבי העולם והם מביאים את סך הגיוסים של החברה ליותר מ-50 מיליון דולר.

רייזאפ הוקמה ב-2017 על ידי יובל סמט, שמשמש כמנכ"ל החברה, יפתח בר, תמרה הראל-כהן וחנן רובין, ובאחרונה היא מככבת על מסכי הטלוויזיה עם קמפיין בהובלת ארז טל. על פי החברה, הטכנולוגיה שלה והמומחים שהיא מעסיקה מסייעים ללקוחות לשלוט בהוצאות ולחסוך כסף. הטכנולוגיה של רייזאפ כוללת איסוף נתונים וניתוח וחיזוי אוטומטי של הפעולות העתידיות, והיא מציגה ללקוחות, בצורה פשוטה, תמונת מצב והמלצות דרך ה-ווטסאפ. החברה מעסיקה יותר מ-50 עובדים בתל אביב ומגייסת בימים אלה עשרות עובדים נוספים.

הפלטפורמה של רייזאפ.

הפלטפורמה של רייזאפ. צילום: צילום מסך

מספר הלקוחות של רייזאפ עומד על מעל 18 אלף, ובכלל זה משפחות רבות בישראל. היא משתפת פעולה עם בנק לאומי ובנק דיסקונט. באחרונה הצטרף בית ההשקעות מיטב דש לחברות שרייזאפ חברה אליהן, ובאמצעות שיתוף הפעולה בין שני גופים אלה מתאפשר ללקוחות החברה לפתוח קופת גמל להשקעה בצורה דיגיטלית ונוחה. ברייזאפ אומרים שמאז השקת מוצר החיסכון שלה, היא סייעה ללקוחותיה לחסוך מעל ארבעה מיליון שקלים, כאשר החיסכון הממוצע הוא 438 שקלים לחודש. על פי מחקר של מכון ERI, מעל רבע מהמשפחות שהצטרפו לשירות שלה עם תזרים שלילי עברו לתזרים חיובי בתוך שלושה חודשים בלבד.

סמט ציין כי "אנחנו מאפשרים למשפחות לשנות את הסיפור שלהן עם כסף – דבר שהיה קשה עד כה, בגלל המערכת הפיננסית המסורבלת והסגורה. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להרחיב את השירות ואת הנוכחות שלנו בארץ ובמדינות נוספות. רייזאפ היא חברה רווחית, אבל גם כזאת שעונה על בעיה חברתית".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיה1988

    שרות מעולה של רייזאפ, רעיון מעולה, לא מבינה איך לא המציאו את זה לפני.. כ"כ קל ונגיש, שאפו !

  2. מורן

    שירות חדשני שממש "מחזיק לך את היד" בכל מה שקשור להתנהלות הכללית בחשבון והרבה לא יודעים שהמומחים שלהם יכולים לעזור ביותר מרק איזון החשבון עצמו אפשר להתייעץ על הלוואות, תשלומים וכ' שאפו להם על הרמת הכפפה בנושא כזה קריטי

  3. קרן 43

    הבנתי כבר מכמה חברות שהשירות הזה עזר להם פלאים ! במיוחד אחרי הקורונה שבקושי עבדו עזר לעשות סדר בהוצאות ובהכנסות.

  4. נופר 222

    אני מהאנשים שמשתמשים בשירות של רייזאפ וכן זה עובד. רייזאפ עזרו לי לצמצם הוצאות. אני בבקרה יש מי שמסגר לי את כל ההוצאות לפי קטגוריות ואני רואה כמה הוצאתי ועל מה. זה עובד מצוין, אני מזינה נתונים ורייזפ עושה אתהשאר.

  5. הגרי

    יכולה להעיד על עצמי שרק עם האפליקציה עשיתי סדר בהוצאות שלי והתחלתי לחסוך קצת

  6. ברק לוין

    אחלה שירות יש לכם! סוף סוף רואים קצת פלוס בחשבון

אירועים קרובים