נחשפה החברה שעשתה טיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק

שלטי החוצות שחושפים את החברה שעומדדת מאחוריהן.

לאחר כמה ימים שבהם ניסו להבין ברשתות החברתיות ובתעשיית ההיי-טק מי עומד מאחורי השלטים שהוצבו ברחבי גוש דן בסמוך למשרדי חברות טכנולוגיה והיי-טק ופנו אל מנהליהן, נחשפה החברה שעומדת מאחורי הקמפיין היצירתי, באמצעות שלטים חדשים.

"אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם", או "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש של עיצוב עם מותג הסאונד המוביל בעולם", נכתב בשלטים החדשים, וכך חשפה חברת B&O – Bang & Olfsen בשילוט חוצות למגוון המנכ"לים,  כי היא העומדת מאחורי הקמפיין המדובר.

מותג הסאונד Bang & Olfsen, שנחשב לטוב ביותר בעולם, נוסד לפני כמעט 100 שנה בדנמרק על ידי פיטר באנג וסוונד אולפסן. עיצובו הייחודי נחשב לאחד ממאפייניו הבולטים וסדרות מוצרים שלו מוצגות בין היתר במוזיאון MOMA בלונדון ובמוזיאון B&O בדנמרק.

המותג מיובא לישראל על-ידי חברת ביקונקט (Bconnect) בבעלות רונן ברקוביץ'. הקמפיין הפרסומי הובל על ידי סוכנות הפרסום בלאנקו, ונולד כתוצאה ממחקר בקרב קהלי הרוכשים של המותג ושל מוצרים בעולמות אלו. המחקר העלה, כי נשות ואנשי תעשיית ההיי-טק מזדהים עם ערכי המותג של B&O – איכות, עיצוב, ייחודיות ומקוריות.

ביום עליית הקמפיין שלחה החברה איגרת אישית למנהלות ולמנהלים ששמותיהם התנוססו על גבי השלטים, ובו היא מסבירה את המהלך ומודה להם על ההבנה. לצד המכתב צירפה החברה שי אישי והזמנה לביקור פרטי בחנות הדגל החדשה שנפתחת בימים אלה בקניון רמת אביב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    בחרו אוכלוסיה קטנה מאוד, היו פונים במודעה ל"עובדי החברות" היו מקבלים יותר יחס.

אירועים קרובים