תערוכת הענק IFA 2022 חוזרת לברלין בסוף הקיץ

לאחר שנה של הפסקה, הודיעו מארגני התערוכה באופן רשמי על חזרתה בתחילת ספטמבר

חוזרת לברלין בספטמבר.

התנעה מחדש? תערוכת IFA – מתערוכות האלקטרוניקה הצרכנית הגדולות ביותר בעולם, חוזרת. לפחות בינתיים. מארגני התערוכה הענקית, שנערכת בדרך בכלל בכל שנה בברלין בסוף הקיץ, הודיעו באופן רשמי על חזרתה לאחר שנה של הפסקה. התערוכה השנה תערך כמו תמיד במרכז בכנסים מסה בברלין, בין התאריכים 2-6 בספטמבר.

בשנה שעברה החליט הארגון בערך באותה תקופה לוותר על קיום התערוכה בגלל מגיפת הקורונה, אבל כבר אז הודיעה הוועדה המארגנת, שהם מתחילים בהכנות לקראת תערוכת 2022, וכעת לטענתם, התנאים בשלו לחזרה.

"בהתבסס על ההערכות והתחזיות הנוכחיות של המצב העולמי, ל-IFA 2022 יש פוטנציאל להיות תערוכת הסחר העולמית האמיתית הראשונה עבור תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית מאז תחילת המגיפה, ומציעה לתעשייה, לקמעונאות ולמדיה נראות ורלוונטיות גבוהות ביותר", אמר מרטין אקניג, מנכ"ל מסה ברלין. "לתעשייה יש רצון עז לחזור לאירוע עם השתתפות אישית, ואנו מחויבים להפוך זאת למציאות בברלין בספטמבר הקרוב בצורה בטוחה ומוצלחת".

בארגון גם טוענים להיענות ערנית במיוחד מצד חברות ומותגים רבים, עם רישום גבוה במיוחד לתחומים כמו בריאות דיגיטלית וכושר גופני וכן מכשירים ביתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים