גאדג'Time: לא רק כונן החיצוני אלא גם גאדג'ט מעוצב

כונן SSD חיצוני ELITE SE920 USB4 SSD של ADATA - תומך בתקן USB4 החדש ומבטיח מהירות העברת נתונים מרבית גבוהה מאוד, שמגיעה עד 4,000 מגה-בייט לשנייה

ADATA ELITE SE920 USB4 SSD

מהו במהותו גאדג'ט שאפשר לומר עליו שהוא במפורש עונה על התנאים להיקרא גאדג'ט? אני חושב שכמעט בוודאות ניתן לומר שהוא מציע שני דברים עיקריים: קודם כל תפקודיות, גם אם לא ברמה הגבוהה ביותר, ודבר שני מראה שמושך את העין – ואני מעניק יותר אחוזים לחלק השני של המשוואה.

אחת הדרכים הטובות לדעת האם למוצר טכנולוגי כלשהו יש בסיס להיקרא חפיץ היא אם הוא מקבל אות הצטיינות ברמה כזו או אחרת של Red Dot, ככל הנראה הבחירה המבוקשת ביותר בקרב הרבה מאוד חברות טכנולוגיה שמשקיעות בעיצוב.

ADATA, חברת מוצרי זיכרון ואחסון חיצוני, זכתה בכמה פרסים כאלה במהלך השנה, ואחד מהם הוענק לכונן בשם ADATA ELITE SE920 USB4 SSD שבהחלט מביא אל השולחן עיצוב שונה לחלוטין ממה שרגילים לראות בתחום של כונני ה-SSD החיצונים הסטנדרטיים, עם אלמנטים צבעוניים וגם עיצוב כללי שנראה כמו מכשיר שפותחים לשניים משני הקצוות.

הוא גם קומפקטי למדי, ולטענת ADATA גודלו קטן יותר מזה של כונן 2.5 אינץ' חיצוני, וזאת כשהוא שמור בתוך מעטה מתכתי, שגם משמש להפצת החום.

על טעם וריח כמובן אפשר להתווכח, אבל כנראה שהכונן החיצוני הזה יביא עמו ביצועים כשהוא יגיע בפועל לשווקים השונים, כולל לישראל בהמשך השנה, וזאת בזכות המחבר שלו שתומך בתקן ה-USB החדש, או בקצרה USB4. כפי שאפשר ללמוד משמו המלא – החברה מבטיחה מהירות העברת נתונים מרבית גבוהה מאוד שמגיעה עד 4,000 מגה-בייט לשנייה.

הנפחים שבהם הוא יימכר והמחירים יפורסמו בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים