חברת הסייבר הישראלית קורו השלימה גיוס של 80 מיליון דולר
קורו, שפיתחה פלטפורמה להגנה מפני התקפות סייבר עבור ה-Mid-Market, השלימה גיוס בסבב C, בהובלת Balderton Capital ● כספי הגיוס ישמשו להמשך צמיחת החברה
חברת הסייבר הישראלית קורו (Coro), שעוסקת בפיתוח פתרונות הגנת סייבר לשוק העסקים הקטנים והבינוניים, ה-Mid-Market, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס C של 80 מיליון דולר.
הגיוס הובל על ידי Balderton Capital והשתתפו בו המשקיעים הנוכחיים בחברה, בהם קרן JVP, המשקיעה הראשונה בחברה.
כספי הגיוס ישמשו להמשך צמיחת החברה, שבשלוש השנים האחרונות צמחה בקצב שנתי של 300% בשנה, ומגינה על יותר משני מיליון משתמשים מדי יום. בעקבות הצמיחה, החברה מתכננת לשלש את כוח האדם שלה בשלוחותיה בישראל ובארה"ב, בדגש על גיוס עשרות אנשים למרכזי הפיתוח בישראל ולמרכז החדש שהחברה הקימה בחיפה.
כ-70% ממתקפות הסייבר כיום מכוונות ל-Mid-Market
כאמור, פלטפורמת אבטחת הסייבר של קורו נבנתה כדי לספק מענה לפערים בשוק הסייבר, תוך התמקדות בעסקים קטנים ובינוניים – שוק ה-Mid-Market – אשר כ-70% ממתקפות הסייבר כיום מכוונות אליו. פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים עבור שוק זה הינם מוגבלים ומגינים מפני תוכנות זדוניות או פישינג בסיסיים, ואינם נותנים מענה שלם ואמיתי שנמצא בהישג ידן של חברות ענק בלבד. התוצאה היא ששוק שלם של מיליוני חברות נותר חסר אונים בהתמודדות עם מתקפות סייבר, למול שלושה חסמים מרכזיים: מחיר, מורכבות מערך ההגנה וצורך בצוות אבטחת סייבר גדול.
הגנת סייבר מקיפה לעסקים קטנים ובינוניים היא קריטית יותר כעת מאשר אי פעם. כפי שהוכח במחקר שפורסם לאחרונה על ידי קורו, ארגונים בינוניים סובלים מהתקפות בהיקפים ובתחכום זהים לאלה שמהם סובלים הארגונים הגדולים ביותר. בעוד שההתקפות נגד ארגונים בינוניים וקטנים גדלו ב-150% בשנתיים האחרונות, נתוני המחקר של קורו מראים פערים גדולים במיומנויות אבטחת סייבר בין הארגונים הגדולים לבין הארגונים הבינוניים והקטנים, ומוכיחים שיש בשוק צורך דחוף בפתרון הגנת סייבר נגיש ויעיל, שתוכנן במיוחד לצרכי החברות הבינוניות והקטנות.
פתרון זול וייעודי לעסקים בינוניים וקטנים
מייסדי קורו, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק, דורון מילכטייך ודרור ליבר, שזיהוי את האתגר, פיתחו פתרון SaaS מבוסס בינה מלאכותית (AI), שלדבריהם כולל את כל האבטחה הדרושה לעסק כדי להגן על המשתמשים, המכשירים, יישומי הדוא"ל והענן של עסקים קטנים ובינוניים מפני האיומים השונים.
הפתרון של קורו, כך מעידים בחברה, מפחית ב-98% את עומס עבודת האבטחה מאנשי ה-IT, ומגן על כל האירגון, בעלות חודשית של 7 דולר בלבד למשתמש, מה שהופך את אבטחת הסייבר שעד כה היתה זמינה לארגונים גדולים בלבד לזמינה ונגישה לכל עסק, בכל מקום ובכל זמן.
"חברות בינוניות סובלות ממוגבלות תקציבית והיעדר נגישות לצוותי אבטחה גדולים. בעקבות זאת הן נאלצות להתפשר על פתרונות מדף חלקיים, המכסים רק חלק קטן מהסיכונים. אף אחד מהפתרונות שמציע השוק כיום לחברות הללו לא מעניק להן הגנה אמיתית", אמר מושקוביץ, מייסד ומנכ"ל קורו.
לדבריו, "קורו משנה את כללי המשחק, והופכת במהירות לפלטפורמת אבטחת הסייבר שמכתיבה את הסטנדרט עבור חברות בינוניות, עם אלפי התקנות המגינות על כלל המערך המחשובי ועל מיליוני מכשירים, תוך צמיחה פנומנלית בכל מגזרי התעשיה. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לסייע ליותר חברות בינוניות לפעול בשקט נפשי אמיתי מול מציאות סייבר שהופכת למתוחכמת ואגרסיבית. החברות תוכלנה למקד מחדש משאבים קריטיים בניהול עסק מצליח, במקום בניהול אבטחת סייבר".
קורו הגדילה את מספר הלקוחות שלה פי שלושה במהלך שנת 2021, והיא מתרחבת בכל הענפים בהם היא פועלת: שירותים פיננסיים, תחבורה ולוגיסטיקה, בריאות, קמעונאות, חינוך, ייצור ושירותים מקצועיים. קורו גם גרפה לאחרונה ציונים מובילים בדירוג G2 releases Grid® and Index Reports ונבחרה במקום הראשון בשימושיות וביישום נוח וקל של המוצר.
תגובות
(0)