נשים ומחשבים: נגה סהר, קומוולט ישראל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נגה סהר, מנהלת לקוחות בקומוולט ישראל

נגה סהר, מנהלת לקוחות בקומוולט ישראל.

שם ותפקיד: נגה סהר, מנהלת לקוחות בקומוולט ישראל.

ותק בתפקיד: שנה.

תפקידים קודמים: מנהלת לקוחות בחברות טכנולוגיות, בהן פאלו אלטו, נט-אפ, EMC, נטוורקס ועוד.

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהמכללה למינהל.

מצב משפחתי: גרושה+ 2

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

"מאז ומעולם אהבתי לעבוד עם אנשים, ועולם המכירות תמיד התאים לי, כי הוא מאפשר אינטראקציה עם לקוחות בתפקידים שונים בכל ארגון שאליו הגעתי. השילוב של מכירות עם העולם הטכנולוגי הוא אידיאלי עבורי, כיוון ששילב את אהבתי לאינטראקציה עם אנשים ואת העניין שתמיד היה לי בטכנולוגיות ייחודיות, המסייעות לארגונים להתמודד עם האתגרים השונים בעולם מערכות המידע. עולם זה משתנה ומתפתח בקצב מהיר מאוד, ועם ההתפתחות מגיעים אתגרים חדשים עמם אני מסייעת ללקוחותיי להתמודד בצורה המיטבית. את המסלול המקצועי שלי בתחום התחלתי לפני יותר מ-25 שנים, מתפקיד מכירות זוטר בחברת ידע מחשבים שייצגה את אפל בזמנו. מאז, התקדמתי לתפקידים שונים בתחום הטכנולוגי בחברות שונות, שכללו בין השאר ניהול צוות מכירות ואחריות על מגזרי לקוחות נרחבים".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

"לא. אני חושבת שאם את טובה במה שאת עושה ומאמינה בעצמך ותדעי למנף באומץ את ההזדמנויות שהחיים מזמנים לך, אין שום דבר שיכול לעמוד בדרכך".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

"חד משמעית לא. מאז ומעולם עבדתי עם רוב גברי מוחלט, ולעיתים אף הייתי אישה יחידה בין גברים. למרות זאת מעולם לא הרגשתי שום אפליה על הרקע הזה, ומהר מאד הארגונים אליהם הגעתי ראו את הערכים המוספים הרבים שאישה מביאה לתפקידים הללו, והדלתות נפתחו לעוד ועוד נשים בתפקידים דומים. אני חושבת שאנחנו בעיצומה של מהפכה בתחום הזה, כאשר ההזדמנויות הופכות להיות שוות על סמך כישורים ויכולת ולא על סמך מגדר. אין ספק שיש עוד דרך לעשות, אבל אני ברמה האישית מעולם לא הרגשתי אפליה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים