מלם תים וסיסקו חוגגות עוד שנה של שותפות

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, באירוע הלקוחות המשותף לה ולמלם תים.

שתי חברות ששמן הולך לפניהן – מלם תים וסיסקו – הזמינו באחרונה את דיילי ציפי לאירוע מושקע שהתקיים ביקבי ברקן. דיילי ציפי, שהיין מאוד משמח את הלב שלה, נענתה ברצון להזמנה והגיעה למפגש, שבו נטלו חלק נציגים של עשרות מלקוחות החברות, וששילב בין מה שטוב בעולם היין למה שחדש בעולמות הטכנולוגיה – לפחות בעולמות שבהן פועלות שתי החברות הללו.

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, באירוע.

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, באירוע. צילום: שחר פרלמן

אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים, ואורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, נשאו דברים באירוע וציינו את השותפות ארוכת השנים בין שתי החברות, שלדבריהם "משתבחת עם השנים כמו יין טוב".

מימין: עידן וינר, סמנכ"ל המכירות של מלם תים; שרית רצר, סמנכ"לית השותפים של סיסקו ישראל; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים; איציק ציקורל, מנהל פעילות סיסקו במלם תים; חיים פינטו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל; מוטי פנחס, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מלם תים; וגלית שביט, סמנכ"לית השיווק של החברה.

מימין: עידן וינר, סמנכ"ל המכירות של מלם תים; שרית רצר, סמנכ"לית השותפים של סיסקו ישראל; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל; אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים; איציק ציקורל, מנהל פעילות סיסקו במלם תים; חיים פינטו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סיסקו ישראל; מוטי פנחס, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מלם תים; וגלית שביט, סמנכ"לית השיווק של החברה. צילום: שחר פרלמן

עם כוסות של שיכר משובח על השולחן, המשתתפים נטלו חלק במסלולים טכנולוגיים שעסקו ברישות, אבטחה ו-FSO. סמנכ"לי הטכנולוגיות של שתי החברות – מוטי פנחס ממלם תים וחיים פינטו מסיסקו ישראל – הציגו למשתתפים "טעימות" מהטרנדים הטכנולוגיים שהם יפגשו אותם עוד השנה. בהמשך התקיימה, כמקובל ביקבים, סדנת יין חווייתית.

מימין: רביב יצחקי ואורן גיספן מהוט.

מימין: רביב יצחקי ואורן גיספן מהוט. צילום: שחר פרלמן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים