יעקב וורדה, סייבייס: "אנו מבחינים במגמה חזקה של מעבר מפתחים לסביבת מיקרוסופט החדשה, WPF"

"בשל המעבר של המפתחים לסביבה החדשה של מיקרוסופט, אנו נראה בתקופה הקרובה את הרחבת התמיכה של הכלים הללו ב-WPF וב-WCF", אמר וורדה - יועץ טכנולוגי בכיר לכלי פאואר-בילדר בסייבייס העולמית ● וורדה הגיע ארצה לערוך סדנה בת יומיים למפתחים בנושא הגרסה החדשה של פאואר-בילדר

"אנו מבחינים במגמה חזקה של מעבר מסביבת חלונות Win32 הקלאסית של מיקרוסופט (Microsoft), לזו המתקדמת, WPF (ר"ת Windows Presentation Foundation). עולם המפתחים נע כיום לעבר פיתוח של יישומים אשר תומכים בארכיטקטורות ובתשתיות השונות, כאשר בשל לחץ זמן והרצון בחסכון בעבודה, גדל המימד של שימוש חוזר ברכיבי תוכנה", אמר יעקב וורדה, יועץ טכנולוגי בכיר לכלי פאואר-בילדר (PowerBuilder) בסייבייס (Sybase) העולמית.

וורדה הגיע ארצה לערוך סדנה בת יומיים למפתחים, שנושאה הוא הגרסה החדשה של פאואר-בילדר, PowerBuilder.NET 12 בסביבת WPF. הסדנה נערכת היום (א') ומחר במכללת נס בקרית עתידים. חטיבת NessPRO של נס טכנולוגיות מייצגת בישראל את כלי פאואר-בילדר, חברה שסייבייס רכשה בעבר ושמרה על שמה.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

לדבריו, בשל המעבר של המפתחים לסביבה החדשה של מיקרוסופט, "אנו נראה בתקופה הקרובה את הרחבת התמיכה של הכלים הללו ב-WPF וב-WCF. סייבייס ממשיכה להיות מחויבת לפאואר-בילדר, כפי שהלקוחות יכולים להבחין בגרסה 12 שלה". וורדה ציין, כי לקוחות הכלים נחלקים לשניים, כאלה שכבר נחשפו לכלי פאואר-בילדר בעבר, וכאלה שטרם עשו זאת, אבל מפתחים בסביבת דוט.נט. לדבריו, "בעת התקנת כלי פאואר-בילדר, סייבייס מספקת שני מודולים – האחד מיועד לפיתוח המבוסס על Windows 32, ואילו השני מיועד ליישומים המבוססים על WPF, על גבי Microsoft Visual Studio".

בהיבט הטכנולוגי, אמר וורדה, "הגרסה החדשה של המוצר ממשיכה את הקו שסייבייס נוקטת, לפיו ההיבט החשוב עבור המפתחים הוא של פישוט פיתוח הישומים. הדבר נעשה באמצעות ניצול היתרון של תכונות Visual Studio". וורדה הוסיף, כי "המוצר בגרסתו החדשה עובר לרמה גבוהה יותר, באמצעות הקלת השימוש והוספת פונקציונליות חדשה שלא היתה זמינה באף סביבת פיתוח משולבת (IDE). הגרסה פותחה ונכתבה מחדש, על מנת לתמוך ב-WPF, והיא מאפשרת תמיכה בקוד מנוהל ביישומים מבוססי דוט.נט".

וורדה סיכם בציינו, כי "גרסה 12 של פאואר-בילדר הופכת את סייבייס לספקית ה-IT היחידה, אשר מאפשרת ללקוחות להביא לניצול מירבי את ההשקעות שלהם בקוד ובכישורים, באמצעות פתרון הממיר קוד Win32 לדוט.נט בצורה חלקה ומונע את הבעיות של מעבר יקר".

הסדנה נערכה במתכונת מעשית, והמשתתפים בה למדו ותרגלו את גרסה 12 של כלי פיתוח היישומים פאואר-בילדר מבית סייבייס. בין הנושאים שנלמדו, היו המרת יישומים לסביבת WPF של מיקרוסופט, פיתוח יישומי פאואר-בילדר בסביבת Visual Studio ושילוב של תשתית דוט.נט במסגרת עבודת הפיתוח.

נסטור כהן, מנהל כלי פיתוח סייבייס ב-NessPRO, אמר כי למוצר עשרות לקוחות בישראל ומאות מפתחים משתמשים בו. "הגרסה החדשה של הכלי מאפשרת למפתחים לפתח את יישומי הדור הבא לחלונות, על בסיס שילוב הדוט.נט בצורה נוחה, מהירה, יעילה וחסכונית", ציין כהן.

"סביבת הפיתוח של פאואר-בילדר מתאפיינת ביעילות ובנוחות לצד פרודוקטיביות" ציין כהן, "גרסה 12 מאפשרת ללקוחות להביא פרודוקטיביות זו גם לפיתוח יישומים בסביבת דוט.נט, המבוססים על הטכנולוגיות של WPF ו-WCF".

NessPRO, חטיבת המוצרים של נס טכנולוגיות, מייצגת את סייבייס בישראל כבר שנים רבות, אמר כהן. "מאז ההכרזה ויציאתה לשוק של גרסה 12 של פאואר-בילדר, הלקוחות לא מפסיקים להתעניין בחידושיה", סיכם "במהלך התקופה האחרונה החלו לקוחות רבים לבצע הגירה של המערכות שלהם לגרסה החדשה, ורבים אחרים מראים התעניינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים