סמסונג השיקה את הדגמים החדשים בסידרת ה-Galaxy A

סידרת מכשירי הביניים של ענקית האלקטרוניקה כוללת שלושה דגמים, ומציעה מערך צילום משופר, קישוריות דור 5, ולדברי החברה הוטמעה בה רמת אבטחה גבוהה וסוללה שתחזיק מעמד יומיים, עם תכונת טעינה מהירה של 25 ואט

Galaxy A33 5G.

באירוע מקוון שערכה אמש (ה'), השיקה סמסונג את הדגמים החדשים של סידרת ה-Galaxy A – סידרת מכשירי הביניים של החברה. הסידרה כוללת שלושה מכשירים: A53, A33 ו-A73, שיהיו זמינים לרכישה בארץ בחודש הקרוב. הסידרה החדשה מציעה קישוריות דור 5, ולדברי ענקית האלקטרוניקה הוטמעה בה רמת אבטחה גבוהה וסוללה שתחזיק מעמד יומיים עם תכונת טעינה מהירה של 25 ואט.

מערך צילום

אחד ההיבטים שסמסונג מדגישה בסידרת הביניים הזאת מאז השקתה הראשונה הוא מערך הצילום המתקדם יחסית למכשירי ביניים. גם הסידרה החדשה מציעה חוויית צילום מתקדמת ומשופרת, הכוללת שלל תכונות מסידרת ה-Galaxy S. הסידרה החדשה כוללת מעבד 5NM חדש ומצלמה משופרת על ידי טכנולוגיית AI, לצד מצב לילה משופר. בעת צילום וידיאו בסביבות עם תאורה חלשה, קצב הפריימים מסתגל באופן אוטומטי כדי לייצר קטעי וידאו בהירים וברורים. עוד נוספה למערך הצילום בסידרה התכונה "שיפור איכות התמונה" המשפרת תמונות ישנות ובעלות איכות נמוכה, ותכונת "מחק אובייקטים", המאפשרת להסיר עצמים לא רצויים ברקע.

מסך

מכשירי ה-A33 וה-A53 מצוידים במסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ' עם קצב רענון של 90 הרץ, ובגודל  6.5 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ, בהתאמה. ה-A73 הוא בעל מסך גדול יותר של 6.7 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ. עוד שולב בסידרה החדשה אלגוריתם חכם, המבטיח צפייה עם פרטים ברורים גם באור שמש מסנוור.

עיצוב

סדרת A החדשה מתאפיינת במראה אופנתי, פונקציונלי ובר-קיימא. המסגרת הדקה של המכשיר יוצרת מראה חלק ואופנתי, ועיצוב Ambient Edge מטמיע את המצלמה באופן מושלם בגוף הטלפון. ה-A53 וה-A33 מתאפיינים בזכוכית העמידה Corning Gorilla Glass 5 עם דירוג IP67 של עמידות בפני מים ואבק, שמספקת עמידות משופרת. בנוסף, חלקים שונים במכשירים עשויים מחומרים ממוחזרים בהתאם למדיניות הקיימות שלה.

[1] בחרו במכשירים מסדרת Galaxy A שהושקו ב-2022 (A53 5G, A33 5G, A13, A23, A73 5G), וצפו לעוד בעתיד.

זמינות ומחירים

ה-A53 יהיה זמין בשווקים נבחרים החל מה-18 במרץ, וה-Galaxy A33 5G יהיה זמין החל מה-8 באפריל, כשמחירם הרשמי הוא1,299 שקלים ל-A33 ו- 1,679 שקלים ל-A53. ה-A73, יהיה זמין בשווקים נבחרים החל מה-22 באפריל  וגם בישראל, מחירו עדיין לא פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים