אכזבה: גוגל דחתה את התמיכה ב-Steam ל-ChromeOS ל"בקרוב"

בניגוד להבטחתה כי חלק ממשתמשי ChromeOS יוכלו לבחון את תוכנת Steam במהלך ועידות מפתחי המשחקים שהתקיימה בימים האחרונים, חזרה בה גוגל מההבטחה, והודיעה כי גירסת האלפא "תשוחרר בקרוב" – בלי לציין מועד

מאכזבת את מפתחי המשחקים. גוגל

הבטיחה והתחרטה: לאחר שהודיעה כי חלק ממשתמשי ChromeOS יוכלו לבחון את תוכנת Steam במהלך ועידות מפתחי המשחקים שהתקיימה בימים האחרונים, חזרה בה גוגל (Google) מההבטחה, והודיעה כי גירסת האלפא "תשוחרר בקרוב" בלי לציין מועד או פרטים נוספים

בהרצאת המליאה של הוועידה, הודיע גרג הארטל, מנהל מוצר המשחקים בגוגל, על זמינות התוכנה, אבל מאוחר יותר תיקן את הודעתו, ואמר, כי "הצוות שלנו עובד עם Valve כדי להביא את Steam למערכת ההפעלה ChromeOS. אנו נרגשים מאוד לשתף, כי נציע גירסת אלפא מוקדמת ואיכותית של Steam ב-Chrome OS בערוץ Dev עבור קבוצה קטנה של מחשבי Chromebooks בקרוב".

מפתחים רבים ממתינים לתמיכה בתוכנת Steam ב-ChromeOS, שגוגל הודיעה כי היא עובדת עליה עוד בתחילת 2020, ומאז לא סיפקה מידע נוסף, וההודעה המתוקנת הפתיעה ואכזבה את המפתחים.

ציוץ בטוויטר של קייל ברדשאו מ-9to5Google ממחיש את האכזבה: "במשך חודשים אנשים ניסו ללמוד יותר על Steam ב-ChromeOS באמצעות קודים והערות מפתחים – רק כדי לגלות שגוגל מודיעה על כך באזכור אקראי בהרצאת המליאה בכנס המפתחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים