לכבוד יום האישה: דיילי ציפי מרימה לחטיבה שממחישה מהו כוח נשי

נשות חטיבת השיווק והמוצרים באמת טכנולוגיות: פנינה אלדי, מיטל פינטו, יוהנה שיש, מיטל שלו, רוזית טל, רותי בראון ואוליסיה גינגולד.

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת עבור דיילי ציפי להרים לחטיבה שכל כולה כוח נשי, מה שמכנים Girl Power. כוונתה היא לחטיבת המוצרים והשיווק באמת טכנולוגיות מבית אמת מיחשוב.

החטיבה אחראית על הקשרים של החברה עם היצרנים השונים בארץ ובחו"ל, הרחבת הקשרים העסקיים, יצירת שיתופי פעולה, הרחבת תחומי הפעילות, תוך זיהוי טכנולוגיות חדשניות, ומציאת פתרונות לאתגרים בשוק ה-IT. בראש החטיבה, כסמנכ"לית, עומדת פנינה אלדי. מאחוריה קריירה ענפה, בת מעל שני עשורים, בעולמות ההיי-טק, מתוכן כשמונה שנים באמת טכנולוגיות. יחד איתה מונה החטיבה שלוש מנהלות שיווק, מנהלת שיווק דיגיטלי ושתי מנהלות מוצר ויצרנים.

לזהות את החוזקות ולהצמיח דור של נשים חזקות

"אנחנו מאמינות שאישה שמשלבת קריירה עם אימהות ניחנת ביכולות מולטיטאסקינג. יכולות אלה מסייעות למנהלות בחטיבה שלנו לעסוק בעת ובעונה אחת בכמה משימות: במקביל, לפתח תחומים חדשים, לנהל משא ומתן עם יצרנים, להרחיב קשרים עסקיים והכול תוך אפשרות היברידית לתפקד בבית כבעלת משפחה", אמרה אלדי.

מיטל פינטו, מנהלת מוצר בחטיבה, אמרה כי "הקורונה יצרה לכולנו, ובטח לאימהות שבינינו, מציאות חדשה, שבה הקריירה והילדים מתערבבים זה בזה. אנחנו נדרשים לחשיבה שונה, ליציאה מהקופסה, ואני משתמשת לא מעט באסטרטגיה שבה אני מנהלת משברים ואתגרים בבית – גם בעבודה, ולהפך".

יוהנה שיש היא מנהלת תחום השיווק הדיגיטלי בחטיבה. "בתפקידי", אמרה, "אני צריכה להיות יצירתית ולחשוב תמיד קדימה. אני שואבת השראה מכל הסובב אותי – מציור שהבת שלי ציירה בגן, ממשחקי הדמיון בינה לבין אחיה הקטן ועוד. האינטואיטיביות שיש לילדים והיכולת שלהם לדמיין ללא מעצורים הן עבורי, לא אחת, מקורות לקמפיין הבא".

"אני רוצה להאמין שבמאה ה-21, נשים יודעות ותדענה לזהות את החוזקות שלהן, וכדי להתברג בעמדות מפתח בארגונים לא תצטרכנה להדמות לגברים, אלא לקחת את החוזקות הללו ומהן לצמוח ולהצמיח דור של נשים חזקות, עצמאיות, שמעזות לשבור כל תקרת זכוכית שניצבת מעליהן", ציינה מיטל שלו, מנהלת שיווק באמת טכנולוגיות.

רוזית טל, מנהלת מוצר, תומכת בקודמותיה ומוסיפה: "כאימא לשלוש בנות, חשוב לי להתוות להן את דרכן על ידי דוגמה אישית. בכל שנותיי בניהול מוצרים בעולמות ההיי-טק היה לי חשוב להכיר כל מוצר על בוריו, להבין טכנולוגית מהו הצורך שבעקבותיו הוא נוצר ומהו המענה אותו הוא נותן ללקוחות, וזהו בדיוק המסר שאני מעבירה לבנותיי – ידע הוא כוח".

אלדי היטיבה לסכם: "גם בימינו, נשים צריכות להוכיח יותר כדי להתברג בתפקידי מפתח. אני רואה את החריצות המייחדת את בנות החטיבה שלי, את הגדלת הראש, את המרוץ קדימה, אל המטרה הבאה. לכולן יש 'אש בעיניים' – אותה אש שמייחדת אותנו, הנשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ממש לא

    עם כל הכבוד לקבוצה הזאת. הכתבה בדיוק מדגישה את הבעיה. כשכבר יש נשים הן במשאבי אנוש או מכסימום בשיווק ולא בפיתוח או בסיסטם.

אירועים קרובים