חדש: טכנולוגיה שמאפשרת להטעין טלפון בתשע דקות בלבד

אופו היא המנצחת, לפחות בינתיים, בתחרות איזו חברה מציעה את טכנולוגיית הטעינה המהירה ביותר ● החברה הציגה אב טיפוס בתערוכת הסלולר בברצלונה, ולא ברור מתי הטכנולוגיה תגיע לשוק

נמשכת התחרות העזה על תואר "הטוענת המהירה ביותר".

אחת התחרויות הלוהטות ביותר כיום בשוק הסמארטפונים היא איזו חברה תציע את טכנולוגיית הטעינה המהירה ביותר עבור הטלפונים שלה. מעבר לכך, זו אמורה להיות טעינה מהירה מאוד, שלא תגרום להתלקחות הסוללה או לפגיעה ולהידרדרות מהירה בנפח העבודה הזמין שלה.

מחזיקת הכתר החדשה, אם לוקחים בחשבון אבות טיפוס, היא אופו, שהיא אחת מחמש יצרניות הטלפונים הגדולות בעולם נכון להיום, ותחת חברת הגג BBK אחראית למותגים רילמי ו-וואן פלוס.

אופו הגיעה לתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה, MWC, כדי להציג את האב טיפוס הראשון של מטען שבנוי על טכנולוגיית ה-SuperVOOC שלה. מטען זה מציע הספק טעינה שמגיע ללא פחות מ-240 וואט. לצורך המצגת הביאה החברה טלפון עם סוללה בנפח עבודה של 4,500 מילי-אמפר לשעה, שהוא נפח סטנדרטי למדי בשוק. התוצאה: הסוללה סיימה להיטען לאחר תשע דקות בלבד. לקו מחצית הדרך הגיעה הטעינה אחרי 3.5 דקות.

כאמור, מדובר באב טיפוס של הטכנולוגיה, שטרם ברור מתי היא תגיע לשוק, אבל בינתיים הכריזה אופו על כך שתחת המותגים שלה, וואן פלוס ורילמי, יושקו כבר השנה טלפונים שיגיעו עם יכולת לתמוך בטעינה בהספק של 150 וואט. במקרה שכזה, הסוללה תסיים את הטעינה לאחר 15 דקות, ואת מחצית ממנה – לאחר חמש דקות.

לפי אופו, הסמארטפונים שבהם תשולב הטכנולוגיה הזו יציעו גם טכנולוגיה שמכונה Battery Health Engine. טכנולוגיה זו מבטיחה שלאחר שהסוללה תסיים 800 מחזורי טעינה, העוצמה המרבית שלה לא תרד אל מתחת לקו של 80%. יתרה מזאת, החברה מבטיחה שלמרות הטעינה המהירה, זה לא יקרה גם אחרי 1,600 מחזורי טעינה – כלומר, גם אחרי ארבע שנים, בהנחה שבכל יום מבצעים טעינה אחת מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים