תוכן שיווקי

"השוק הישראלי פתוח לחדשנות טכנולוגית"

אהד אלחטיב, סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובלי בתאגיד הענק Ericsson LG Enterprise, בראיון מיוחד: "בזק בינלאומי היא השותף המוביל בחדשנות טכנולוגית של מוצרי Ericsson LG"

28/02/2022 10:37
מימין: רון גלב, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק בינלאומי, אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק הגלובלי של אריקסון-LG

"השוק הישראלי הוא זירה מאוד פתוחה לחדשנות ולקדמה טכנולוגית", מכריז בשיחה מיוחדת מסיאול אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק הגלובלי של Ericsson LG Enterprise, "ובעולם העסקי, בעיקר בתחום התקשורת, חדשנות היא הדרך לשרוד".

"ישראל ובזק בינלאומי הן אחת מ-60 המדינות שבהן פועל התאגיד הגלובלי",  מספר אלחטיב. "אריקסון-LG רואה בפעילות בישראל יעד משמעותי – בין היתר, בשל הגישה הפתוחה לחידושים טכנולוגיים. חדשנות היא המודל שאליו אנחנו שואפים, אבל חשוב להבין שלא מדובר בחדשנות לשם החדשנות. אנחנו פועלים מתוך הבנה לעומק של צורכי הלקוחות ואמונה שהחדשנות תאפשר להציע את הצרכים והדרישות המקצועיים שלהם. והמקום הזה, שבו פתרונות חדשניים פוגשים בצורכי לקוח, זה המקום ששיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי מגיע למיצוי אופטימילי".

טרנספורמציה דיגיטלית בעולם המלונאות

פיתוח המרכזייה החכמה לטובת ענף התיירות הוא אחד משורה ארוכה של חידושים בעולם הטלפוניה שאריקסון-LG עוסקת בקידומם. "הטלפוניה הוא תחום שלא מפסיק להתפתח ולהגיע לעולמות תוכן חדשים", מסביר אלחטיב, "הטלפוניה מהזן הישן עוברת טרנספורמציה דיגיטלית ומשמשת כיום להרבה יותר מאשר רק תקשורת מילולית בין אנשים. העבודה שלנו היא להמציא את עצמנו מחדש, לספק שירותים ואפליקציות שמשלבים תקשורת עם אנליזה, מידע עסקי, בינה מלאכותית. ארגונים שיידעו לשלב טכנולוגיית תקשורת מרובדת בעבודה השוטפת יזכו להתפתח בעתיד".

לאחרונה השלימו שתי החברות פיתוח חדשני של מרכזיות חכמות, המיועדות להיכנס לשימוש ברשתות המלון הגדולות בישראל.

רון גלב, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק בינלאומי, מציין, כי "המהלך הזה הוא עדות לפוטנציאל העצום שנובע מהעבודה המשותפת עם אריקסון-LG. פיתחנו אקו-סיסטם שלם למגזר המלונאי, שמשלב אינטגרציה של מגוון רחב של אפשרויות תקשורת עדכניות יותר, כגון  וואטסאפ או מסנג'ר, טלגרם, סמס וכדומה. החדשנות ופיתוח המוצר המוצלח הובילו לכך, שמערכות של אריקסון-LG הוטמעו על ידי בזק בינלאומי בכל רשתות בתי המלון המובילות בישראל".

30 שנות שותפות זהב

שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי, המוגדרת כ"שותף זהב" של אריקסון-LG, נמשך מזה כשלושה עשורים וחולש על שורה של תחומים. "הגישה של בזק בינלאומי מתכתבת עם האופן שבו אנחנו רואים את העשייה", מסביר אלחטיב. "האנשים בבזק בינלאומי נמצאים בחיפוש מתמיד אחר פתרונות חדשניים לצורכי הלקוחות. הם מייצרים אתגרים באופן חסר פחד, ולעיתים אפילו אגרסיבי, במובן החיובי של המילה, דוחפים אותנו למצות את היכולות הטכנולוגיות ולדחוק אותנו לקצה כדי להגיע לתוצאה מקסימלית. הגישה הזו מהווה אלמנט מפתח, שמסייע לבזק בינלאומי להתרחב ולשמר את מעמדה כגורם מוביל בשוק התקשורת בישראל".

תחום נוסף שבו אלחטיב רואה תמורות לקראת העתיד הוא נושא של אינטגרציה סלולרית. "הסלולר כיום הוא כלי התקשורת שמהווה ברירת המחדל כמעט של כל אחד, ומה שבעבר היה נכון רק במישור האישי נכנס גם לפעילות העסקית. אנחנו באריקסון-LG נערכנו למגמה הזו בעזרת טכנולוגיית WebRTC (תקשורת בזמן אמת ברשת באמצעות הדפדפן, ללא צורך בשרת מתווך). יש לנו כיום אפשרויות להטמיע את הטכנולוגיה הסלולרית לתוך האקו-סיסטם הארגוני וזה גורם משנה משחק בחוויית המשתמש, שמבדל אותנו מכל גורם אחר בשוק התקשורת".

השפעות הקורונה יישארו כאן

"השינויים באופי העבודה דורשים טכנולוגיית תקשורת זמינה, אמינה ובטוחה, ולא מעט ארגונים נשארו מאחור עם טכנולוגיה שעבר זמנה. המעבר לפתרונות מתקדמים ב-IP או בענן היה עניין מתבקש, כדי לאפשר שינויים בממשקי העבודה. אבל, וזו נקודה שחשוב להדגיש, לא מדובר בטכנולוגיות חדשות. מדובר ביכולות שקיימות כבר יותר מעשור, רק שעד לקורונה קצב האימוץ שלהן היה איטי. מדובר בתהליך אבולוציוני שעבר האצה בגלל המגיפה. אנשים יאמצו את מודל העבודה ההיברידי, ואני רואה בזה סממן לשינוי חיובי לאופי העבודה בעתיד".

רון גלב מוסיף גם, כי "השותפות הצמודה עם Ericsson LG בתחום ה-Collaboration מוכיחה את עצמה ברמה היומית, החל בזכיות בפרויקטים בארגוני ענק, לצד גידול במרכזיות הענן הנמכרות עם בנקי דקות ועד לפתרונות של עבודה מהבית על גבי רשת ה-IP, כך שהעבודה עם Ericsson LG  בעתיד נראית מבטיחה מתמיד".

 

מימין: רון גלב, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק בינלאומי, אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק הגלובלי של אריקסון-LG

אירועים קרובים