סאפ ומיקרוסופט נפגשו ודנו ב-Rise with SAP

מימין לשמאל: רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, וסתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל.

חברי ההנהלה של סאפ ישראל ומיקרוסופט ישראל, בהובלה של המנכ"ליות, סתוית נבון ורונית אטד (בהתאמה), נפגשו השבוע כדי לדון בקשרים העסקיים בין החברות.  

המפגש דן בשיתוף הפעולה בין החברות בנושא Rise with SAP לשוק המקומי, לקראת פתיחת הדטה סנטר של מיקרוסופט בישראל בחודשים הקרובים.

Rise with SAP הינו פתרון המציע את הגרסה החדשה של SAP S/4HANA בענן, על מנת לספק מענה לתהליכים ארגוניים על גבי הענן, יחד עם שירותים אפליקטיביים וטכנולוגיות להגדלת הערך ללקוחות. 

במפגש דנו ההנהלות בהצעת הערך של הפתרון עבור הלקוחות בארץ ובתוכנית העבודה לשנים קדימה: תוכניות עבודה מול ארגונים בהזדמנויות קיימות ומינוף ההצלחות עם ארגונים אשר כבר עובדים במודל Rise with SAP בישראל ובעולם.

חלק משמעותי מהפגישה התמקד בתוכנית להכנת הדטה סנטר המקומי שמיקרוסופט תפתח בישראל עד סוף שנת 2022 ל-Rise with SAP. 

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט בישראל ומאמינה בערך שהוא מביא ללקוחות הקיימים שלנו במעבר שלהם לגרסת SAP S/4HANA בענן. בפגישה שמנו דגש על יצירת צוותים משותפים עם שגרת עבודה רציפה, שיסייעו ללקוחותינו בטרנספורמציה האפליקטיבית והתשתיתית שלהם לשנים הבאות".

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, אמרה כי, "שיתוף הפעולה בין סאפ למיקרוסופט בישראל נשען על שיתוף פעולה גלובלי בין החברות, וככזה, הוא נהנה מיתרונות של 25 שנות שותפות ופוקוס. הדבר יאפשר יצירת חדשנות ואג'יליות עבור ארגונים רבים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

חברי ההנהלה של מיקרוסופט ו-סאפ במפגש.

חברי ההנהלה של מיקרוסופט ו-סאפ במפגש. צילום: מתן תומרקין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים