נשים ומחשבים: קרן בן ניסים, מולטי ריטייל גרופ

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: קרן בן ניסים, מנהלת תחום איקומרס במולטי ריטייל גרופ

קרן בן ניסים, מנהלת תחום איקומרס במולטי ריטייל גרופ.

שם: קרן בן ניסים.

תפקיד: מנהלת תחום איקומרס (Ecommerce) במולטי ריטייל גרופ (הכוללת את החברות ACE ואוטודיפו).

ותק בתפקיד: חמש שנים מרתקות. התחלתי כמנהלת (מייסדת) של אתר ACE. בהמשך, ובמהלך השנים, הקמתי שני אתרים נוספים – אתר אוטודיפו ואתר אייס אלקטריק.

השכלה ושירות צבאי: לאורך הדרך אספתי תארים – הראשון בעיצוב תקשורת חזותית בבית הספר הגבוה לעיצוב אסכולה, ובהמשך תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה.

בצבא שירתי כראש לשכה בבסיס טירונים, בשלב הזה הבנתי שיש לי יכולות לנהל מערכים ארגוניים גדולים, מורכבים ודינאמיים.

מה הביא אותי לתחום הטכנולוגיה? את הדרך שלי בחברת מולטי ריטייל גרופ התחלתי בתפקיד מנהלת מותג במחלקת השיווק, במהירות קודמתי לנהל את כל המותגים של הקבוצה, ובחלוף ארבע שנים בהן תחום הדיגיטל סיקרן אותי, הבנתי שבעוד מספר שנים העולם שלנו יעבור טרנספורמציה ושלשם אני חייבת להגיע. יצאתי לקורס מקצועי בתחום, ומיד אחרי ניתנה לי ההזדמנות ענקית להקים את האתר הראשון של הקבוצה, אתר ACE. הסתערתי על האתגר עם רוח גבית של הארגון.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? באופן אישי לא  נתקלתי באפליה, בארגון בו אני עובדת, ההפך הוא הנכון, המגדר שקוף בקבלת ההחלטות. נראה שמיום ליום האפליה פוחתת, ורואים יותר נשים בתפקידים ניהוליים וטכנולוגים. בתחילת הדרך, ברוב הישיבות הייתי האישה היחידה. היום, כחמש שנים אחרי, ניתן להבחין בניצנים של השינוי המגדרי בחדר. בעיני, תחום ניהול האיקומרס אידיאלי לנשים, נדרשת בו הבנה במגוון תחומים, עשייה מגוונת מהירה ודינמית, ומי יותר טוב מאיתנו הנשים במולטיטסקינג.

האם נתקלת אישית באפליה על רקע היותך אישה? לא. לאורך השנים בחרתי לעבוד בארגונים בהם יש מדיניות מגדרית שוויונית, ובאופן אישי תמיד דאגתי לקדם את עצמי וגם את הנשים בצוות שלי כדוגמה אישית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים