נשים ומחשבים: נועה זהבי רז, Just Eat Takeaway

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נועה זהבי רז, מנהלת תחום נתונים B2B במרכז החדשנות של Just Eat Takeaway בתל אביב

נועה זהבי רז, מנהלת תחום נתונים B2B במרכז החדשנות של Just Eat Takeaway בתל אביב.

שם ותפקיד: נועה זהבי רז, מנהלת תחום נתונים B2B במרכז החדשנות של Just Eat Takeaway בתל אביב.

ותק בתפקיד: שנה וחצי.

השכלה: לימודי בלשנות באוניברסיטת תל אביב ותלמוד באוניברסיטת בר אילן.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?
"אהבה גדולה מאוד לפתרון בעיות, ולסיפור סיפורים שמבוססים לא רק על תחושות אלא על נתונים ממשיים. טכנולוגיה משנה את העולם, אם נרצה בכך או לא, ואני מאושרת מכך שאני נמצאת בצד שמשתמש בטכנולוגיה כדי לשנות את העולם לטובה".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?
"המקום שבו אני נמצאת כעת נותן יחס שווה לכל אדם באשר הוא אדם, בלי כל קשר למגדר, דת, לאום, נטייה מינית ועוד. זה אחד מהיתרונות הגדולים שבעבודה בתאגיד בינלאומי. התפקיד שלי כולל ניהול צוות של אנליסטיות, מהנדסות נתונים ומדעניות נתונים – כולן נשים, שחולשות על הדטה של שניים ממוצרי הדגל של מרכז הפיתוח שלנו: POS – קופה חכמה למסעדות, ו-JET Pay, שהוא כמו כרטיס תן ביס, רק עם הרבה יותר יכולות. בקרוב נפתח עוד תקנים, ואני לא פוסלת גם מועמדים גברים. אבל ככלל – כן, יש אפליה. תקרת הזכוכית עדיין קיימת, כפי שמראה כל סקר שכר מהשנים האחרונות. יש מגמת שיפור, ואנחנו רואות שינוי ניכר יותר בהתייחסות לאנשי משפחה ככלל ולנשים בפרט, אבל הדרך לשוויון מלא עודנה רחוקה".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?
"לא באופן מופגן ונקודתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים