WSC Sports השלימה סבב גיוס של 100 מיליון דולר

את הסבב הובילה הקרן של ION, שמאחוריה השקעות בחברות ישראליות בולטות כגון מאנדיי וטאבולה ● לצד הגיוס הכספי, WSC Sports הודיעה כי היא תגייס השנה מעל 150 עובדים

עובדים ב-WSC Sports.

WSC Sports, שטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה מאפשרת לליגות ספורט ולקשתות שידור להפיק תקצירי משחקים, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס D בסך של 100 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ההשקעות של ION Crossover Partners, שמאחוריה השקעות בחברות ישראליות כגון סימילארווב, מאנדיי, טאבולה ופייבר (Fiverr), והשתתפו בו המשקיעים הקיימים, בהם אינטל קפיטל ודן גילברט מדטרויט ונצ'ר פרטנרס. לא נמסר השווי שעל פיו בוצע הסבב.

בחברה אומרים כי היא עתידה להשתמש במימון החדש על מנת להתרחב לטריטוריות חדשות ולשווקים נוספים, בהם תחום ה-NFT ההולך וצובר תאוצה וההימורים בספורט. לצד זאת, WSC Sports מתכננת לגייס במהלך השנה מעל 150 עובדים, שעתידים להצטרף ל-270 עובדי החברה במשרדיה בגבעתיים, ניו יורק, סידני ולונדון.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WSC Sports.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WSC Sports. צילום: יונתן תמיר

במהלך 2021 חצתה WSC Sports את רף 200 הלקוחות, שיכולים עם הטכנולוגיה שלה ליצור תוכן מותאם אישית לכל צופה, והכנסה כספית מתוכן בדיגיטל. על הלקוחות שלה נמנות ליגות ה-NBA וה-NFL, הבונדס ליגה מגרמניה, פיב"א – איגוד הכדורסל העולמי, רשת ESPN ו-YouTube TV. תוך שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, הפלטפורמה של WSC Sports מנתחת שידורי ספורט חיים, מזהה כל אירוע שמתרחש במשחק, ובזמן אמת, ויוצרת ומפרסמת תקצירים מותאמים אישית. במהלך 2021 יצרו לקוחות החברה מעל 3.4 מיליון תקצירי ספורט על גבי הפלטפורמה שלה – כמות המהווה מעל תשע שנים של תוכן וידיאו במצטבר. בנוסף, החברה השיקה במהלך השנה כמה מוצרים חדשים, שמאפשרים לבעלי הזכויות להעמיק את הקשר עם האוהדים בדיגיטל. כך, בשנה החולפת נוצרו מעל 6,000 WSC Stories, שזכו לכ-100 מיליון צפיות.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד-שותף של WSC Sports, אמר כי "מדובר בסבב גיוס משמעותי עבורנו. אנחנו רואים מגמה ברורה שבה בעלי זכויות שידור מאמצים דרכים חדשות להתחבר לאוהדי הספורט, כמו גם לייצר הזדמנויות נוספות ליצירת הכנסות. עם השינוי בהרגלי צריכת תוכן ספורט, תקצירי המשחקים הופכים לרכיב משמעותי לשם יצירת קהל צופים נאמן, שימור אותו קהל ואיתור מקורות הכנסה נוספים עבור חיזוק המותג".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים