ארה"ב: מיקרוסופט מתכננת חזרה לעבודה בחלק ממשרדיה החודש

במרץ יאלצו עובדי המטה ברדמונד ובמשרדי הענקית במחוז קינג שבוושינגטון להתרגל להתייצב שוב במתקני החברה, לפחות מדי פעם, וזאת משום שהעבודה תהיה במתכונת היברדית, והשגרה החדשה תהיה שונה מהעידן שלפני הקורונה

מטה תאגיד מיקרוסופט, ברדמונד, שבמדינת וושינגטון.

מיקרוסופט הודיעה באחרונה כי תתחיל לפתוח מחדש את משרדיה ממש בקרוב, למעשה עוד החודש. מה-28 בפברואר יקבלו העובדים 30 יום לצורך התאמת תהליכי העבודה שלהם כך שיספקו למעסיקתם את שעות העבודה שסוכמו עם המנהלים שלהם, כך הסביר מנהל מיקרוסופט כריס קפוסלה, סמנכ"ל השיווק של החברה.

קפוסלה, בהסבירו את ההחלטה, ציין בפוסט שפרסם בעניין כי "נכון ל-8 בפברואר 2022, 83.8% מתושבי מחוז קינג הזכאים – היכן שרוב עובדי מדינת וושינגטון שלנו מתגוררים – השלימו את סדרת החיסונים שלהם, ו-91.6% קיבלו לפחות מנה אחת". הוא עדכן כי בנוסף, הערכות המצב הנוכחיות הביאו גם להחלטה לפתוח מחדש לחלוטין את סניפי מיקרוסופט בקליפורניה בסוף החודש. עובדים במקומות אחרים בארה"ב אמורים לעקוב אחרי ההוראות, בהתאם להתפתחויות המקומיות.

העבודה תתבצע במתכנות היברידית

הבשורה על פתיחת המשרדים אינה אומרת שכל העובדים יחזרו למשרד בכל יום החל ממרץ. החברה לוקחת בחשבון את ההתפתחויות מהחודשים האחרונים, ואת העובדה שהקורונה מפתיעה ואינה צפויה, ולכן היא מאמצת את דרכי העבודה החדשות והשונות שהעולם מתרגל אליהן. לכן, הקבוצה תסתמך בעתיד על דגמי עבודה היברידיים, המשלבים עבודה במשרד ובמשרד הביתי. גם במקרה זה עם זאת אין תקנות נוקשות, אלא שהעובדים עורכים הסכמים פרטניים עם הממונים עליהם.

נזכיר כי לפני כשנתיים חוותה מדינת וושינגטון התפרצות גדולה של גל קורונה. באותה תקופה, מיקרוסופט הייתה המעסיקה הגדולה הראשונה שהגיבה להתפתחות בגזרה באופן נחרץ והעבירה מיד את כל העובדים לעבודה מרחוק על מנת לשבור את שרשראות ההדבקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים