בלעדי

בת שבע משה מונתה למנהלת הפעילות העסקית של וויקס ישראל

משה מנהלת את הפעילות העסקית של החברה בישראל ● היא מגיעה לתפקיד אחרי ששימשה עד לא מכבר כראשת תחום פועלים היי-טק ועם רזומה עשיר בפעילות חברתית

07/02/2022 16:26
בת שבע משה, מנהלת הפעילות העסקית של וויקס בישראל.

מינוי חדש ב-וויקס: החברה מינתה באחרונה את בת שבע משה למנהלת הפעילות העסקית שלה בשוק הישראלי (GM Israel), ובמסגרת זו היא אמונה על קידום המותג, הפיתוח העסקי, הובלת שותפויות אסטרטגיות, ייזום והובלת תהליכי התאמות ולוקליזציה במוצרים השונים של החברה, במטרה להתאים אותם לקהל היעד הישראלי, ניהול שותפים, יוזרים ועוד.

משה היא אישה רבת פעלים ופעילויות: במקביל לתפקידה ב-וויקס, היא חברה בקהילת ROI – רשת בינלאומית של אקטיביסטים מהעולם היהודי. כמו כן, היא ממלאת מקום יו"ר עמותת יוזמות עתיד, שפועלת להעצמה כלכלית של נשים מהפריפריה ומלווה מעל 1,000 נשים מדי שנה בתהליך הקמת עסק קטן וניהולו, וחברה בוועד המנהל של עמותת אופנים, שפועלת להעשרה חינוכית בתחומי המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה (STEM) לילדים ובני נוער מהפריפריה, במטרה להעניק להם הזדמנות שווה ולצמצם את הפערים. היא אף חברת ועד מנהל במכללת ספיר בשדרות, וכן חברה במועצה הציבורית של הקרן לשמירת הטבע והמורשת, שפועלת בשיתוף רשות הטבע והגנים, ושל ארגון מומנטום. משה אף משמשת כיועצת ל-12Angels – קרן הון-סיכון שנוסדה על ידי קמאטק ומתמקדת בהשקעות בסטראט-אפים של יזמים חרדים.

קריירה בבנק הפועלים

עד לא מכבר שימשה משה כראשת תחום פועלים היי-טק – זרוע הבנקאות להיי-טק של בנק הפועלים. במסגרת תפקידה הייתה אמונה על מערך סניפי ההיי-טק של הבנק, לצד שיווק וקידום המותג, הובלת הפיתוח העסקי, יצירת שיתופי פעולה עם סטארט-אפים וחברות היי-טק בשלבי צמיחה שונים, לצד קידום שת"פים עם גורמים שונים המובילים בתעשיית ההיי-טק.

בנוסף, משה שימשה כדירקטורית בפועלים נכסים וכחברה בוועד המנהל של קרן פועלים בקהילה – הזרוע הפילנתרופית של בנק הפועלים.

בתפקידה הקודם בבנק משה כיהנה כיועצת אסטרטגית ליו"ר הדירקטוריון. במסגרת תפקידה זה היא ניהלה את מטה היו"ר ועבדה אתו באופן צמוד על ניהול עבודת דירקטוריון הבנק ו-ועדותיו.

מנכ"לית יוניסטרים

לפני הצטרפותה לבנק הפועלים כיהנה משה כמנכ"לית עמותת יוניסטרים בין השנים 2015 ל-2019. מטרות העמותה הן צמצום פערים ויצירת מוביליות חברתית וכלכלית בפריפריה באמצעות העצמת צעירים, קהילות ובני נוער מאזורים אלה ליזמות, היי-טק ומנהיגות עסקית וחברתית. יוניסטרים פועלת בקרב שלל המגזרים בחברה הישראלית, ומפעילה 22 מרכזי יזמות טכנולוגיים וכ-200 קבוצות יזמות של בני נוער בכ-100 יישובים בארץ. 3,500 בני נוער וכ-4,000 צעירים בוגרים יותר משתתפים בתוכניות יוניסטרים מדי שנה. כ-5,000 אנשי עסקים, יזמים ומשקיעים פועלים בהתנדבות כמנטורים בעמותה. בנוסף, יוניסטרים מובילה תוכניות נוספות בעולמות ההכשרות למקצועות ההיי-טק, האוריינות הדיגיטלית, הכשרות של מורים בתחומי היזמות והטכנולוגיה, ועוד.

משה החלה את דרכה ביוניסטרים כמנהלת מרכז היזמות של העמותה בעכו. לאחר שנה בתפקיד זה היא השתלבה בהנהלת העמותה בתפקיד מנהלת פיתוח הדרכה וקהילת עמיתי יוניסטרים. ב-2015 היא מונתה, כאמור, למנכ"לית העמותה.

התנדבות חברתית בעכו

פרט מעניין נוסף ברזומה של משה הוא שבגיל 22 היא הצטרפה לגרעין משפחות צעירות שהגיעו לעכו מכל רחבי הארץ במטרה לקיים פעילות חברתית קהילתית בעיר, ולחזק מבפנים את המערכות העירוניות. במסגרת פעילותה בעיר ובסביבתה, משה הייתה מעורבת במגוון יוזמות חברתיות וקהילתיות ומילאה שורת תפקידים במגזר השלישי, בהם ניהול גרעין בנות השירות הלאומי בעכו, ריכוז תוכניות התנדבות של סטודנטים בבתי ספר, מכללות וכפרי נוער במסגרת עמותת פר"ח, גיוס משאבים לעמותה מקומית ועוד.

משה סיימה בהצטיינות יתרה תואר ראשון בתקשורת ושירותי אנוש, וסיימה בהצטיינות תואר שני בייעוץ ארגוני – שניהם באוניברסיטת חיפה. כמו כן, היא בוגרת קורס דירקטורים של המי"ל ובוגרת של תוכנית קריאת כיוון – מעוז להכשרת צעירים להשתלבות בתפקידים ניהוליים במגזר הציבורי. במסגרת התוכנית משה התמחתה במשרד הפנים במחוז חיפה.

ב-2017 נבחרה משה כאחת מ-40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40 על ידי גלובס. כמו כן, היא נכללה בשתי רשימות של דה מרקר: ב-2015 כאחת מ-40 הצעירים המבטיחים וב-2018 – כאחת מ-21 הנשים המשפיעות בהיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים