סטארט-אפ ה-SaaS טורי גייס 50 מיליון דולר

סבב הגיוס הובל על ידי אחת הקרנות הבולטות בעולם הטכנולוגי - טייגר גלובל ● בחברה אומרים כי הם מציעים "גישה שונה לחלוטין" לניהול תוכנות ענן

מייסדי טורי. מימין: טל ברזניצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, אורי הרמתי, המנכ"ל, ואורי נתיב, סמנכ"ל המוצר.

טורי – סטארט-אפ ישראלי שמציע ניהול באופן אוטומטי במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) – הודיע באחרונה כי גייס 50 מיליון דולר בסבב B, בהובלת טייגר גלובל, אחת מקרנות ההון-סיכון הגדולות בעולם. בין הגופים הנוספים שהשתתפו בסבב נמצאות הקרנות אנטרי קפיטל וגלובל פאונדרס קפיטל. הגיוס הנוכחי מביא את סך הסכום שטורי גייסה עד כה ל-65 מיליון דולר.

החברה נוסדה ב-2017 על ידי שלושה: אורי הרמתי, המנכ"ל, טל ברזניצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואורי נתיב, סמנכ"ל המוצר. מטה החברה נמצא בניו-יורק ומרכז הפיתוח שלה – בכפר סבא. טורי מעסיקה 85 עובדים, מהם 30 בישראל. החברה צפויה לגייס בשנה הקרובה עשרות עובדים בישראל ובחו"ל. בין הלקוחות הבולטים של טורי ניתן למנות את פאלו אלטו, מאנדיי, סייסנס, אפספלייר, לייטריקס ופיוניר. בחברה מציינים כי ב-2021 גדל היקף המכירות שלה ב-300% ומספר העובדים – ב-600%.

כספי הגיוס ישמשו את טורי על מנת להרחיב את צוותי המכירות והשיווק שלה בארצות הברית, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל. תחומי ההשקעה המרכזיים בעקבות סבב הגיוס יכללו: מקסום ערך הנתונים של טורי, העלאת הרף בתעשיית הפתרונות לניהול אוטומטי של תוכנות ה-SaaS, בנייה על גבי האינטגרציה שיש בפתרון של טורי ויצירת אקו-סיסטם סביב הפלטפורמה.

"קבלת ההחלטות הישנה לגבי תוכנות ארגוניות – לא עובדת"

בחברה אומרים שהגישה שלהם לניהול תוכנות ענן "שונה לחלוטין" מזו של החברות המתחרות. לדבריהם, "בשונה מכלי ניהול SaaS מסורתיים, טורי מאפשרת לחבר את הפעילות העסקית כולה לתוכנות הענן, תוך שמירה על סנכרון בניהול היישומים – גם כאשר הפתרונות הטכניים מתרחבים באופן מבוזר לרוחב הארגון". לטענתם, הפתרון שלהם מאפשר לארגונים "למנוע בזבוז של מיליוני דולרים על רישיונות מיותרים, להפחית מאות שעות של הפעלה ידנית ולהגן על מידע רגיש שזורם במאות יישומי תוכנה כשירות חיצוניים – מוכרים ושאינם מוכרים". עוד אומרים בטורי שיכולות הזיהוי והמיפוי של הפלטפורמה מסוגלת להצליב כמה מקורות מידע בו זמנית. המערכת ממפה את התוכנות של הלקוח בתוך כמה דקות, מציפה תוכנות "מחשוב צללים" (Shadow IT) שמותקנות בארגון ויוצרת שקיפות מלאה למקבלי ההחלטות.

"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי לא עובדת כשמדובר בענן. כיום, העובדים יכולים בקלות לנסות, להפעיל, להטמיע ולרכוש כל תוכנה חדשה בענן", אמר הרמתי. "הגישה שלנו היא להעצים עובדים ולהאיץ חדשנות, במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחרי מחשוב צללים".

"סבב הגיוס יאפשר לנו להרחיב את מרכז הפיתוח בישראל ולהשקיע בלקיחת הפתרון שלנו לשלב הבא של ניהול, בקרה ואוטומציה של תוכנות ה-SaaS", ציין נתיב.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים