פרינס: "עבר זמנו של האינטרנט"

"האינטרנט הוא כמו רשת MTV, שפעם נחשבה ללוהטת וכיום נחשבת למיושנת", אמר כוכב הרוק, שהיה פופולרי במיוחד בשנות ה-80' וה-90' ● פרינס התייחס גם ל-"כל המחשבים והגאדג'טים הדיגיטליים" וטען שהם "לא מועילים וממלאים את הראש במספרים"

"עבר זמנה של רשת האינטרנט" – כך טען כוכב הרוק פרינס, שהיה פופולרי במיוחד בשנות ה-80' וה-90', בראיון לעיתון הבריטי The Mirror, לרגל הופעת תקליטור חדש שלו. לדבריו, "האינטרנט הוא כמו רשת MTV, שפעם נחשבה ללוהטת וכיום נחשבת למיושנת".

פרינס הוסיף, כי "כל המחשבים והגאדג'טים הדיגיטליים אינם מועילים. הם ממלאים את הראש במספרים – דבר שלא יכול להועיל לאף אחד".

אין זו הפעם הראשונה שבה מסתכן פרינס בגינויים מצד גולשי האינטרנט. בסוף 2007 הוא הקים אתר רשמי משלו, ודרש מכל המפעילים של אתרי המעריצים שלו להסיר "תצלומים, תמונות, מילות שירים, עטיפות אלבומים וחומרים נוספים" שקשורים אליו. הוא אף ניסה למנוע מאישה מפנסילבניה, ארצות הברית, לפרסם ביו-טיוב (YouTube) סרטון שבו נראה תינוקה רוקד לצלילי שיר שלו. בנוסף, איים פרינס בתביעות נגד יו-טיוב, eBay ו-Pirate Bay בטענה להפרת זכויות יוצרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    כדי שמשהו יהיה מיושן, צריך שיהיה משהו חדיש ממנו. MTV מיושנת, כי האינטרנט חדיש ממנה. גם Prince מיושן ויש כ"כ הרבה דברים חדישים ממנו.

אירועים קרובים