טרנטינו מחדש: קטעים מהתסריט של ספרות זולה יימכרו כ-NFT

קוונטין טרנטינו, היוצר, מציע במכירה הפומבית קבצי Secret NFT ובהם הקטעים המקוריים שנכתבו לסרטו המיתולוגי, בכתב ידו ועם פרשנות אודיו בלעדית שלו ● המכירה תיערך ב-Secret Network החודש

ימכור קטעי תסריט מקוריים ב-NFT במכירה פומבית. קוונטין טרנטינו.

קוונטין טרנטינו – במאי, תסריטאי, מפיק, כותב, מבקר קולנוע ושחקן עטור פרסים – הודיע היום (ד') על מכירה פומבית של קבצי Secret NFT, הכוללים קטעים מתסריט המקור של סרט הפולחן שלו "ספרות זולה", שנכתבו בכתב ידו ושלא נראו מעולם לפני כן. הקבצים כוללים גם פרשנות אודיו ייחודית של היוצר וימכרו ברשת הבלוקצ'יין Secret Network, פלטפורמת פרטיות הנתונים של Web3.

טרנטינו הוא הבעלים ובעל הזכויות הבלעדיות לפרסום תסריט הסרט ובעליו של העותק המקורי שנכתב בכתב ידו, והינו אוצר יצירתי אישי שהוא שמר במשך עשרות שנים. בשיתוף פעולה עם SCRT Labs, חברת הפיתוח הישראלית שעומדת מאחורי Secret Network, הפך טרנטינו פרקים מהמסמך ההיסטורי לקבצי Secret NFTs המיועדים להפצה. כל קובץ Secret NFT באוסף מורכב מסצנה אייקונית אחת, כמו גם כולל כאמור פרשנות אודיו אישית של טרנטינו עצמו.

קוונטין טרנטינו עם האחים גיא וניר זיסקינד.

קוונטין טרנטינו עם האחים גיא וניר זיסקינד. צילום: קורי סיפקן

מבט ייחודי אל מוחו של טרנטינו ועל תהליך היצירה שלו

אספנים שירכשו כל אחד מקבצי ה-Secret NFT המוצעים במהדורה מוגבלת ושהם, לטענת המארגנים, בעלי ערך אספני גבוה, יקבלו מבט ייחודי אל מוחו ועל תהליך היצירה של טרנטינו בעת עבודתו על התסריט.

ה-Secret NFTs  הנדירים האלה ניתנים להשגה באמצעות Secret Network, שהיא רשת הבלוקצ'יין הראשונה עם טכנולוגיית הצפנה כברירת מחדל לחוזים חכמים. השימוש בטכנולוגיית ההצפנה החדשנית מוודאת שרוכשי ה-Secret NFTs יהיו היחידים בעלי ההרשאה אליהם, והיחידים שיוכלו להחליט אם ברצונם לחלוק אותם עם אחרים. זאת בניגוד לרשתות האחרות שאינן יכולות לספק את טכנולוגיית הפרטיות כברירת מחדל.

גיא זיסקינד, ממייסדי Secret Network והמנכ"ל של SCRT Labs, מסר: "Secret Network גאה לעמוד לצד קוונטין ולצד אמנים מוכשרים נוספים ברחבי העולם. Secret Network מספקת דרך טובה יותר לאמנים לשחרר את יצירותיהם ישירות למעריצים, מבלי להסתמך על מודלים ישנים יותר של הפצה, המעדיפים קונגלומרטים על פני יוצרים".

המכירה הפומבית תיערך בין התאריכים 17-31 בינואר 2022. ההרשמה תפתח ב-10 בינואר, והמעוניינים להשתתף בה נדרשים למלא טופס התעניינות.

המכירה הפומבית של טרנטינו תתקיים ב-Ethereum, המופעלת על ידי Secret Network. המשתתפים יוכלו להשתמש במטבעות יציבים תואמי ETH ו-ERC-20 לשם הרכישות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים