מלם תים העבירה את חוות השרתים של משרד הכלכלה לירושלים

הפרויקט הוא מילוי של החלטת הממשלה להעביר את חוות השרתים של המשרדים לחווה הממשלתית בהר חוצבים ● עלותו עומדת על מאות אלפי שקלים

מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד הכלכלה.

מלם תים סיימה באחרונה פרויקט לאיחוד שתי חוות השרתים של משרד הכלכלה, בירושלים ובתל אביב, ולהעברתן לחוות שרתים אחת וחדשה בהר חוצבים שבבירה. עלות הפרויקט עומדת על מאות אלפי שקלים.

מהלך זה הוא חלק ממילוי החלטת הממשלה להעברת האחסון של יחידות המטה של משרדיה השונים לחוות השרתים הממשלתית בהר חוצבים. במשרד הכלכלה החליטו לאחד את שתי חוות השרתים לחווה אחת, מכיוון שהם לא מצאו עוד טעם בהשארת שתיהן. החווה החדשה מאובזרות, כולל מנגנון קירור.

במשרד הכלכלה אומרים שהאיחוד הפך את התפעול לקל ופשוט הרבה יותר. בנוסף, שודרגו התשתיות מסביב – הוספו ארונות תקשורת חדשים והוכנסו מערכות שליטה ובקרה.

יצוין שהמעבר לחוות השרתים האחת הצריך את השבתת מערכות המחשוב של המשרד ליום אחד. הנהלת המשרד אפשרה למנהלי האגפים להוציא את העובדים ביום זה לפעילות בקהילה, ואלה התנדבו בארגונים שונים.

מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכירה לטכנולוגיות דיגיטליות ולמידע במשרד הכלכלה, אמרה כי "הפרויקט התנהל בשני שלבים על ידי סמנכ"ל הטכנולוגיות של האגף, דודי שמואל, וחטיבת התשתיות, ולווה על ידי צוות ממלם תים. הוא בוצע בהצלחה לאורך כל שלביו – משלב מיפוי הסביבות, התכנון וההכנות ועד לשלב המעבר וסיום הפרויקט".

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף מיקור-חוץ במלם תים, אמר כי "הפרויקט ארך כעשרה חודשים ותוצריו ישמשו, וכבר החלו לשמש, את אלפי עובדי משרד הכלכלה. הוא כלל את המיפוי והתכנון, כמו גם את פירוק הציוד משני האתרים, הובלה מיוחדת, הרכבה, חיווט והפעלה, עד לחזרה לפעילות מלאה. המעבר לאתר החדש מאפשר למשרד הכלכלה ניהול אחוד, תוך נוחות והתייעלות בכל הרבדים. מלם תים היא חברה עתירת ידע וניסיון בפרויקטים רבים של העברת אתרים מסוג זה, בכל סדר גודל".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים