קונסיסט מערכות תשווק את Wyze בישראל

החברה תיישם את מערכת ניהול הידע המתקדמת למוקדי שירות ומכירות של Wyze אצל הלקוחות המקומיים ● מערכת ניהול הידע פועלת בענן וניתנת ליישום והטמעה במוקדי שירות באופן מהיר

קונסיסט

חברת Wyze, יצרנית המערכת המתקדמת לניהול ידע למוקדי שירות ומכירות. קונסיסט מערכות תספק שירותי יישום, הטמעה, הדרכה ותמיכה ללקוחות המערכת.

Wyze הוקמה ב-2015 ומערכת ניהול הידע שפיתחה, להגדרתה, "מאפשרת לנציגים במוקדי שירות, מכירות ותמיכה לחפש ולהגיע למידע אודות מוצרים ושירותים במהירות רבה, באופן המקצר משמעותית את זמני ההמתנה לנציג, ממקסם את חווית השירות ואף מאפשר להגדיל את היקף המכירות". לדברי החברה, "הפתרון ייחודי בכך שהוא פועל באופן מלא בענן, ומאפשר לכל סוגי החברות והארגונים –  קטנים וגדולים כאחד – להקים מערכת לניהול ידע רחבת-היקף במהירות, עם יכולות חיפוש ידע מתקדמות. המערכת פועלת באופן מלא בענן ומספקת גמישות מירבית ויכולת תפעולית המתאימה למגוון סוגים של חברות וארגונים. מודל התפעול בענן מאפשר גם המשכיות עסקית מלאה כאשר נציגי השירות והמכירות נאלצים לעבוד מרחוק, עקב משבר הקורונה או מכל סיבה אחרת".

משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל והמוצרים בקונסיסט מסר כי "בשנים האחרונות קונסיסט מובילה את תחום פתרונות הדיגיטל בעולמות השירות, המכירות והתמיכה, עם למעלה מ-1,000 לקוחות המשתמשים במגוון המערכות שלנו, כולל גלאסיקס – מערכת תקשורת אומניצ'אנל, ווטסאפ עסקי, בוטים חכמים מבוססי AI – קוליים וטקסטואלים – מערכת חתימות וטפסים דיגיטלים, ועוד. הוספת מערכת ניהול הידע של Wyze לסל הפתרונות הרחב שלנו, מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו פתרון מתקדם נוסף, אשר ימקסם עוד יותר את היעילות והיכולת של נציגי השירות והמכירות לספק את השירות המהיר והיעיל ביותר שניתן".

אריאל סהר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט, אמר כי "בשנים האחרונות ארגונים רבים הבינו שהדרך הנכונה להתייעל היא לשלב טכנולוגיות חכמות ומתקדמות. הפתרון של Wyze מאפשר לארגונים ומוקדים טלפונים ודיגיטלים לשפר את ביצועי הנציג, לדייק את המענה ללקוח ולקצר את זמן ההכשרה של הנציג".

איציק חנן, מייסד ומנכ"ל Wyze, מסר כי "המערכת לניהול ידע שפיתחנו מהווה פתרון מושלם ואטרקטיבי עבור ארגונים –  קטנים וגדולים כאחד. לקוחות המערכת כיום כוללים ארגונים מובילים במשק הישראלי, ואנו משוכנעים שכעת, עם העוצמה של מערך היישום והתמיכה של חטיבת הדיגיטל בקונסיסט, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות של המערכת ולאפשר לארגונים וחברות רבים ליהנות מהעוצמה והגמישות של המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים