נא להכיר: ONE ZERO – שמו הנבחר של הבנק הדיגיטלי של פרופ' אמנון שעשוע

גל בר דעה, מנכ"ל הבנק: " ONE ZERO הוא כמובן גם ניצחון הטכנולוגיה. בנק שעוד לפני שהתחיל ללכת, כבר דובר שלוש שפות – עברית, אנגלית ובינארית"

הלוגו של הבנק הדיגיטלי. ONE ZERO

הבנק הדיגיטלי הראשון של פרופ' אמנון שעשוע הושק רשמית והודיע על שמו הנבחר: ONE ZERO (מרמז על השפה הבינארית המבוססת על הספרות אחת ואפס).

"בדקנו עשרות, אולי מאות שמות", אמר מנכ"ל הבנק, גל בר דעה. "בכל זאת, לא כל יום קם בנק חדש בישראל… חיפשנו שם שישקף את המשימה והחזון שלנו – לנצח את כל מה שמורכב בבנקאות – בשבילכם. בעצם, בשביל כולנו. קראנו לו ONE ZERO כי באנו לנצח ולהביא אלטרנטיבה אמיתית, מלאה וחדשה ללקוחות הבנקים. ONE ZERO הוא כמובן גם ניצחון הטכנולוגיה. בנק שעוד לפני שהתחיל ללכת, כבר דובר שלוש שפות – עברית, אנגלית ובינארית. בנק עם אינטליגנציה מלאכותית ואנושית גם יחד".

 

במרץ האחרון החל הבנק בתקופת הרצה במטרה להשיק את פעילותו בהדרגה לציבור הרחב בתחילת 2022. המצטרפים הראשונים שיקבלו הזדמנות לפתוח חשבון בבנק יהיו החברים ברשימת ההמתנה של הבנק, המונה כבר יותר 60 אלף נרשמים. ONE ZERO הוא הבנק העצמאי הראשון שקיבל רישיון מבנק ישראל אחרי יותר מ-43 שנים שבהן לא קם בנק חדש, במטרה להביא לישראל, ובהמשך לשווקים נוספים, את חזון הבנקאות האוטונומית. הבנק פיתח טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, שלדבריו תאפשר למשקי הבית שירותי בנקאות פרטית מתקדמים – החל מניהול תזרים ובניית תקציב, אשראי, חסכונות, השקעות ועוד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צאד

    כל הכבוד העובדים במובילאי יצטרפו ראשונים ללא עמלות מניות הטבה ודרגה אוטומט י י ש ר - כ ו ח אולי הבנקים יורידו עמלות . בהצלחה

אירועים קרובים