נשים ומחשבים: ליאת גת, כספונט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: ליאת גת, מנהלת מכירות ושיווק בחברת הפינטק כספונט

ליאת גת, מנהלת מכירות ושיווק בכספונט.

שם: ליאת גת.

תפקיד: מנהלת מכירות ושיווק בחברת הפינטק כספונט, שמציעה מכשירי שירותי משיכת כספים אוטומטיים.

ותק בתפקיד: 15 שנים.

תפקידים קודמים: מורה לספרות ולכיתות א'-ב'.

השכלה ושירות צבאי: "שירתתי כשלישה בחיל האוויר. גויסתי לקורס קצינות ייעודי והשתחררתי בדרגת סרן.

באשר ללימודים, תמיד חלמתי להיות מורה, ולכן היה ברור לי שהתואר הראשון שלי יהיה בחינוך ובספרות. לאחר שהילדים (שלישייה) הגיעו לכיתה א' הרגשתי צורך לגוון ולהוסיף אתגרים, ואכן, הצלחתי ונכנסתי לתחום הכי רחוק ממה שעשיתי.

בנוסף, אני דואגת להעשיר את עצמי ולהתפתח כל הזמן. עברתי קורס גישור ומשא ומתן בלהב וקורס דירקטורים, וכעת אני משתתפת בקורס מנכ"ליות העתיד של סופרסונס והרצוג פוקס נאמן".

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?
"היות שאני אדם הומני מצד אחד ואנליטי מהצד השני, חיפשתי תפקיד שישלב בתוכו גם את העולם היצירתי והספרותי שממנו באתי וגם את תחומי הפיננסים והטכנולוגיה .לכאורה אלה שני קצוות שלא מתחברים, אבל למעשה הם דווקא משלימים. אני עובדת במקום ובמשרה שמאפשרים לי להגשים את עצמי ולהביא לידי ביטוי את כל היתרונות שלי".

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?
"הסביבה שבה אני עובדת כיום היא מאוד גברית. 80% מהסובבים אותי בחברה הם גברים. בהנהלה המאוד מצומצמת של החברה אני האישה היחידה, מנהלת רוב גברי מוחלט ועובדת מול המפיצים של כספונט, שגם הם גברים. אני לא מרגישה אפליה, ההיפך – כיוון שזה תחום שמאוד מזוהה עם גברים, דווקא הרוח הנשית היא שמצליחה לעורר שינוי, ועל כן אני מצליחה להוביל ולהשפיע על המון תהליכים".

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?
"לא, וכמו שציינתי, אני חושבת שדווקא הכיוון שאני מביאה – משהו אחר ורוח נשית – מסייע רבות בעסקים ובכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים