רלי מרידור, מנמ"ר דואר ישראל, פורשת

מרידור צפויה לעזוב את החברה בסוף ספטמבר הקרוב, ובשבועות הקרובים ייצא מכרז על התפקיד ● היא שימשה בתפקידה מאז 2006, וגולת הכותרת של פועלה הייתה הובלת פרויקט הטמעת מערכת ה-ERP של סאפ בחברה, שהביא לביטול 14 מערכות IT ישנות שהיו בה

רלי מרידור, סמנכ"ל מערכות מידע בדואר ישראל, מסיימת את תפקידה. מרידור צפויה לעזוב את החברה בסוף ספטמבר הקרוב, ובשבועות הקרובים ייצא מכרז על התפקיד.

מרידור שימשה כמנמ"ר דואר ישראל מאז 2006, וגולת הכותרת של פועלה הייתה הובלת פרויקט הטמעת מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) בחברה, שביטלה 14 מערכות IT ישנות שהיו בה. היא ניהלה עשרות פרויקטים בתוכנות ובתשתיות ה-IT בדואר, ביניהם פרויקט iPost, שאמור להיות, המוביל הלאומי של מסרים אלקטרונים עבור כל האזרחים והעסקים בישראל, אולם עד כה לא נוחל הצלחה.

אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, אמר, כי "מרידור הובילה מהפכות רבות בתחום ה-IT בחברה. בתקופתה הוחלפו ושודרגו מערכות מידע רבות ומורכבות, וזאת מבלי לפגוע בפעילות היומיומית הענפה של הדואר, ביותר מ-800 נקודות קצה ברחבי הארץ".

ב-2008 הוענק למרידור פרס מנמ"ר מצטיין בטקס מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים, וכן היא זכתה לציון לשבח בקטגורית המנמ"רים מטעם לשכת מנתחי המערכות.

לפני הצטרפותה להנהלת דואר ישראל, שימשה מרידור כסמנכ"ל בכיר בנס טכנולוגיות וניהלה את קבוצת המגזר הפיננסי בחברה. לפני כן עבדה עשרים שנים בקבוצת מגדל כמנכ"ל מאסטרו, יחידת המחשב של הקבוצה. מאוחר יותר היא מונתה למשנה למנכ"ל מגדל, ראש תחום מערכות מידע, תפעול ואו"ש (ר"ת ארגון ושיטות).

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של מרידור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים