"יש דרישה גוברת של ארגונים לשירותים מנוהלים"
לירון לקס, סמנכ"ל שו"ב סייבר ותקשורת במלם תים, מפרט על השירותים המנוהלים בבתחומי הההגנה שהחברה מספקת
"כיום גוברת דרישת הלקוחות לשירותים מנוהלים – אם זה בתחומי סיסטם, הלפ-דסק, טכנאים ובפרט אבטחת מידע וסייבר", אמר לירון לקס, סמנכ"ל שו"ב סייבר ותקשורת במלם תים, בפתח הרצאתו בפורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בליסבון.
לדבריו, מלם תים מספקת בתחומים אלו פתרונות מגוונים, ההולמים בצורה מדויקת את צורכי הלקוחות.
"בתחום אבטחת המידע והסייבר" ציין לקס, "החברה מספקת פתרונות כשירות, כגון SIEM SOC, EDR As a Service (SentinelOne), Ciso As a Service ועוד חליפות הגנה מסוגים שונים".
"SIEM SOC מנוהל הינו פתרון שכל ארגון צריך – מהקטן ועד לגדול ביותר" אמר לקס. "מעבר לפתרון הניטור והבקרה, מוצר זה נותן מענה לרגולציות ולחיסכון רב בכוח אדם.קיימים מספר מודלים אפשריים לקבלת פתרון זה, ואנו במלם תים תופרים לכל לקוח את החליפה שלו. הלקח והמסר שאותו אני מבקש להדגיש הוא, שהכי חשוב בקבלת שירות SIEM SOC, ובכלל, הוא כוח האדם האיכותי והמוסמך שעומד ומנהל את האירועים. זה נכון שמערכת ה-SIEM חייבת לאפשר את הפונקציונליות הנדרשת, אבל האדם שמאחור חשוב יותר".
"צוות האנליסטים במוקד ה-SOC של מלם", הוא אמר, "עובר הכשרות מתאימות ואימוני תקיפה ועובד בשיתוף פעולה מלא עם צוות ההתערבות –IR , בעת אירועים משמעותיים. בנוסף, מלם תים השיקה בחודשים האחרונים שירות חדש ללקוחותיה – הגנה על תחנות קצה (EDR – Endpoint Detection & Response) בשיתוף עם סנטינל-וואן, בעלת הפתרון המוביל והמתקדם בשוק להגנה מקיפה על תחנות קצה ארגוניות".
"אין לי ספק שכל לקוח שיבחר בפתרון ה-EDR As a Service יקבל ערך מוסף ויכולת התמודדות טובה יותר עם אירועי סייבר בארגון שלו. מדובר בשירות בקרה משלים, אשר בנוסף ל-SIEM SOC שלנו יעבה משמעותית את יכולותינו בתחום הסייבר".
תגובות
(0)