לא רוצים שיראו את מה שמוצג על מסך המחשב שלכם? תדביקו!

3M מציעה מדבקה שהיא מגן מסך לשמירה על הפרטיות, שמצמצם את זווית הראייה של מסך המחשב שלכם מכמעט 180 מעלות ל-60 מעלות בלבד - כך שגם אם מישהו ינסה להציץ מה אתם עושים, הוא לא יוכל לראות את זה

מגן הפרטיות של 3M.

מכירים את המונח "האקר ויזואלי"? אם אתם עובדים בארגון שמנהל האבטחה שלו מקפיד על עדכונים, ובמיוחד אם מדובר במקומות שבהם השמירה על הפרטיות נמצאת ברמת חשיבות גבוהה מאוד, כמו בתי חולים, כנראה שהתשובה לשאלה הזאת חיובית.

המונח הזה מתאר מצב שבו מישהו שרוצה לגנוב תוכן מצליח לתפוס זווית מאחורי גבו של משתמש, ובעיקר מצדדיו, ופשוט יכול לצלם את מה שמוצג על המסך, או לזכור אותו לרגע ולרשום לעצמו את מה שהוא ראה. זה יכול לפעמים להיות מידע חשוב מאוד, ובהרבה מאוד מקרים פרטי מאוד.

ההאקרים הוויזואליים מנצלים את זוויות הצפייה המצוינות שמציעים כיום המסכים השונים, בין אם אלה מסכים עצמאיים שיושבים על השולחן, ובין אם אלה שמשולבים במחשבים הניידים. בדרך כלל מדובר בזוויות שמתקרבות מאוד ל-180 מעלות, בלי לעוות את התצוגה ואת הצבעים – כך שקל "לגנוב" מידע בצפייה מהצד.

מדובר במצב שניתן למנוע: 3M מציעה פתרון שמתאים לכל רמה של משתמש, בדמות מדבקה מיוחדת להגנה על הפרטיות. בין אם אתם במשרד או בפגישה, בבית הקפה ואפילו בבית, ולא רוצים שאחרים יראו את מה שמוצג על מסך המכשיר שלכם, אתם יכולים באמצעות הפתרון הזה לצמצם את זווית הראייה ל-60 מעלות בלבד, מבלי לפגוע באיכות התצוגה. זה אומר שרק מי שמסתכל ישירות אל המסך מקרוב רואה את התמונה טוב.

לא רק מגן על הפרטיות – גם מיטיב עם העיניים

כמו כן, מגן הפרטיות הזה, שניתן להדבקה ולהורדה בקלות, מקטין את רמת האור הכחול עד ל-35% – מה שמיטיב עם העיניים לאורך זמן. לכל מגן פרטיות יש שני צדדים – צד מט, שמונע השתקפויות וסימני טביעות אצבע, וצד מבריק להבלטת צבעים וחדות מרבית.

היבואנית, קי גרופ, מציעה מדבקות שזמינות למסכים נייחים בגדלים שונים, וכן למחשבים ניידים. מדבקה למסך 27 אינץ', לדוגמה, עולה 750 שקלים, ואילו מדבקה למסך 13.3 אינץ' של מחשב נייד עולה 245 שקלים. יש גם מדבקות למחשבי MacBook, והמחיר עבור דגם Air עם מסך 13 אינץ' הוא 275 שקלים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים