ספוטיפיי מסכמת שנה: השירים, האמנים והפודקאסטים המושמעים ביותר בישראל ובעולם

עומר אדם - במקום הראשון בישראל, ו-Bad Bunny -בעולם, עדן בן זקן - הזמרת המושמעת ביותר בישראל

מבטלת את תכונת Car View. ספוטיפיי.

כמו בכל שנה, גם השנה ספוטיפיי מפרסמת את האמנים, השירים והפודקאסקים המושמעים ביותר בקרב 381 מיליון המשתמשים שלה בעולם.

אז למה האזנו השנה? הנה מה שנתוני ספוטיפיי מגלים:

אמני השנה

גם השנה, הזמר המושמע ביותר בישראל הוא עומר אדם, במקום השני עדן חסון, ואחריו אייל גולן,  רביד פלוטניק וג׳סטין ביבר. הזמרת המושמעת ביותר בקרב הישראלים היא עדן בן זקן, אחריה נועה קירל במקום השני, בילי אייליש במקום השלישי, אריאנה גרנדה במקום הרביעי וטיילור סוויפט במקום החמישי.

בהיבט הגלובלי אמני השנה, עם למעלה מ-9.1 מיליארד השמעות היו Bad Bunny במקום הראשון. למקום השני הגיעה טיילור סוויפט, להקת הבנים הקוריאנית BTS במקום השלישי, Drake במקום הרביעי וג׳סטין ביבר במקום החמישי.

שירי השנה

השיר המושמע ביותר בישראל השנה הוא הלהיט ״בית משוגעים״ של רן דנקר. אחריו, במקום השני ״שקיעות אדומות״ של עדן חסון. למקום השלישי בישראל הגיע שיר נוסף של עדן חסון – ״גדל לי קצת זקן״, ובמקומות הרביעי והחמישי ״רסיסים״ ו-״רוצה שלום״ (בהתאמה), שניהם של רביב כנר.

השיר המושמע ביותר בעולם בשנת 2021 הוא ״drivers license״ של אוליביה רודריגו עם יותר מ-1.1 מיליארד השמעות. במקום השני MONTERO של Lil Nas X, אחריו STAY של The Kid LAROI, ובמקום הרביעי והחמישי, בהתאמה ״good 4 u״ של אוליביה רודריגו ו-״Levitating״ של דואה ליפה.

אלבומי השנה

האלבום המושמע ביותר בעולם השנה הוא SOUR של אוליביה רודריגו, אחריו Future Nostalgia של דואה ליפה, Justice של ג׳סטין ביבר, ״=״ של אד שירן ו-Planet Her של Doja Cat.

פודקאסטים

הפודקאסט המואזן ביותר בישראל הוא שיר אחד של כאן, ובמקום השני, אחד ביום מבית היוצר של חדשות 12. במקום השלישי חיות כיס, הקצבייה במקום הרביעי ותחושת בטן במקום החמישי.

The Joe Rogan Experience שומר על כוחו כפודקאסט המואזן ביותר השנה בעולם. במקום השני Call Her Daddy שעלה מהמקום החמישי בשנה שעברה’ אחריו Crime Junkie במקום השלישי, TED Talks Daily במקום הרביעי ו-The Daily במקום החמישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים