אנקור מערכות הטמיעה תשתית וירטואלית בפוליקום ישראל בהיקף מאות אלפי שקלים

התשתית החדשה תומכת בסביבת פיתוח של 120 מתכנתים ו-55 שרתים, מהם 40 שרתי לינוקס ● במסגרת הפרויקט אף יושמה מערכת אחסון נתונים מתקדמת והותקנו תשתית וירטואלית של VMware ושרת אחסון מרכזי של נט-אפ

אנקור מערכות, מקבוצת רדט, הטמיעה תשתית וירטואלית במחלקת הפיתוח וה-IT של פוליקום (Polycom) ישראל. התשתית החדשה תומכת ב-55 שרתים, מהם 40 שרתי לינוקס (Linux) ומיועדת לשימושם של 120 מפתחים. במסגרת הפרויקט אף יושמה מערכת אחסון נתונים מתקדמת. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הותקנו תשתית וירטואלית של VMware ושרת אחסון מרכזי של נט-אפ (NetApp). כמו כן, יושמה במסגרתו ארכיטקטורת מקבץ (cluster), המספקת גיבוי הדדי לשרתים הפיזיים והווירטואליים.

פוליקום היא ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת קול, וידיאו ומידע. מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל הוא אחד מהגדולים שלה בעולם.

עמית בר און, מנהל ה-IT בפוליקום ישראל, אמר ש-"התוצאה של הפרויקט עבורנו היא בראש ובראשונה שיפור ניכר בתפוקת מחלקת הפיתוח: קימפול תוכנה, שבעבר היה לוקח שלוש-ארבע שעות, לוקח כיום כעשר דקות בלבד". הוא הוסיף, כי "השגנו חיסכון ניכר בזמני הפיתוח, המתורגם לתפוקה גבוהה יותר של צוות הפיתוח".

יקי כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות באנקור מערכות, אמר, כי "ההטמעה שביצענו בפוליקום היא דוגמה ליתרון העצום הגלום בתשתית שרתים וירטאולית עבור חברת היי-טק. כאשר מפתח זקוק לשטח נוסף לאחסון מידע או לשרת חדש, ניתן לספק לו את כל מה שנדרש תוך דקות – ללא צורך ברכישת דיסקים או מעבדים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים