פשרה בתביעת מטריקס ו-SPL נגד מכרז החשב הכללי בנושא כוח אדם לשירותי מיחשוב

מטריקס ערערה על אי זכייתה באשכול 4 - ההדרכה ● המדינה הודיעה לבית המשפט, כי במסגרת הסכם הפשרה, יפורסמו תוצאות המכרז השבוע, אולם ללא אשכול ההדרכה ● זאת, כדי לאפשר בדיקה נוספת של טענות מטריקס

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר אתמול (ב') את הצעת הפשרה של הממשלה בתביעה שהגישו נגדה החברות מטריקס ו-SPL בפרשת מכרז כוח האדם למיחשוב. על פי ההצעה, הממשלה אמורה לפרסם היום את הוראות השעה למכרז, שהוא, למעשה, הפרסום הרשמי של המכרז המחייב את כל משרדי הממשלה, אולם ללא פירוט הזוכים באשכול מספר 4, שהוא אשכול ההדרכה. זאת כדי לאפשר לממשלה לבדוק את טענות מטריקס לגבי אי זכייתה במכרז

מטריקס ערערה לבית המשפט על תוצאות המכרז באשכול זה, לאחר שלא זכתה בו, בנימוק שתעריפיה נמוכים מדי. תחום ההדרכה בממשלה נחשב לתחום אסטרטגי בג'ון ברייס, והיא מעסיקה כמה עשרות עובדים בתחום זה.

מטריקס ו-SPL אינן החברות היחידות שערערו על תוצאות המכרז. גם חברת אורי תוכנה מתכוונת לעשות זאת.

כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים, משרד האוצר החל לבדוק שורה של תלונות מצד חברות שמערערות על תוצאות באשכולות מסוימים. דובר האוצר אמר בשבוע שעבר, כי המשרד יבדוק כל תלונה לגופה.

יצוין, כי, כפי שפורסם באנשים ומחשבים, גם באשכול ה-ERP נערכו שינויים לאחר פרסום תוצאות המכרז. זאת לאחר שטלדור קיבלה בשבוע שעבר הודעה מפתיעה על צירופה לאשכול, אף על פי שלא זכתה בו במקור. טלדור נמנית אף היא על החברות שמתכוונות לפנות בקרוב לערכאות בגלל תוצאות המכרז והפגיעה האפשרית הגלומה בה בחברה הבת שלה, שילוב, שמעסיקה עובדים רבים בממשלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים