קבוצת דפי זהב תהיה הראשונה בישראל שתיישם את אקסהדטה של אורקל; ההיקף: מיליוני שקלים

פתרון האקסהדטה יתממשק למערכות ה-DW וה-OLTP בדפי זהב, ויהווה פלטפורמה מרכזית לקונסולידציה של בסיסי הנתונים ● המערכת היא שילוב של חומרה ותוכנה, היוצרים מסד נתונים בעל יכולות גידול וביצועים חזקים במיוחד ● אודי פליישר, מנמ"ר דפי זהב: "הפתרון יאפשר לשפר את איכות ההחלטות העסקיות של הקבוצה"

דפי זהב תטמיע את מערכת האקסהדטה (Exadata) של אורקל (Oracle) ותהפוך בכך ללקוח הראשון בישראל של המוצר. המערכת היא שילוב של חומרה ותוכנה, היוצרים מסד נתונים בעל יכולות גידול וביצועים חזקים במיוחד. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

פתרון האקסהדטה יתממשק למערכות ה-DW וה-OLTP בדפי זהב, ויהווה פלטפורמה מרכזית לקונסולידציה של בסיסי הנתונים. מאורקל ישראל נמסר, כי "המערכת תאפשר לדפי זהב ביצועים מהירים יותר, קונסולידציה של מערכות, סריקת נתונים בקצב מהיר, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1 ל-10, גישה אקראית למידע בקצבים גבוהים, שיפור רמות השירות ועוד".

העסקה כוללת שירותי תמיכה למשך שלוש שנים, לצד הטמעה של מוצרי אורקל סטנדרטיים, כגון RAC, הדרכות ומערכת הפעלה של החברה מבוססת לינוקס (Linux). מכונת בסיס הנתונים החדשה מגיעה כמוצר מדף מוכן להפעלה, לאחר שעבר כבר תצורה. הפתרון כולל חומרה של סאן (Sun), בסיסי נתונים, מערכת הפעלה, מערך אחסון וציוד תקשורת.

מעל כל אלה נמצאת תוכנת ניהול, המשפרת את יכולת עיבוד הנתונים וביצועי המערכות, באמצעות שירותי אחסון חכמים, המאפשרים העברת חלק נכבד מהעיבודים של בסיס הנתונים לאחסון באופן השקוף לבסיסי הנתונים וליישומים.

אודי פליישר, מנמ"ר קבוצת דפי זהב, אמר כי "הפתרון יאפשר לקבוצה לשפר את יכולתה ולענות לביקוש הגובר למוצרי הפרסום השונים שלה. נספק מענה מהיר ואיכותי לציבור העצום המשתמש במוצרי פרסום אלה".

פליישר הוסיף, כי "הפתרון יאפשר לשפר את איכות ההחלטות העסקיות של הקבוצה, המבוססות על ניתוח השימוש במוצרי הפרסום באתרי הקבוצה באינטרנט, וביישומים הסלולריים שלה, ולהגדיל את התועלת שלקוחות הקבוצה יוכלו להפיק מפרסומים אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים