אלעד רוטברג ינהל את הפעילות הישראלית של HopOn

רוטברג מגיע לחברה מעולמות הצבא, המשפטים והאופרציה ● הדר חורי קריילזר מונתה לסמנכ"לית השיווק של HopOn, שמציעה פתרונות תשלומים לאמצעי תחבורה

אלעד רוטברג, מנהל הפעילות הישראלית של HopOn. צילום פרטי

HopOn, שמציעה פתרונות טכנולוגיים בתחום התחבורה, ובפרט אמצעי תשלום, הודיעה על שני מינויים חדשים בצמרת החברה: אלעד רוטברג ינהל את הפעילות הישראלית והדר חורי קרייזלר תהיה סמנכ"לית השיווק שלה.

רוטברג מגיע ל-HopOn מעולמות הצבא, המשפטים והאופרציה. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים מאוניברסיטת רייכמן, ותואר שני במנהל עסקים בתוכנית רקנאטי מאוניברסיטת תל אביב. רוטברג שירת כקצין בחיל האוויר במשך כ-18 שנים. לאחר שחרורו מצה״ל ב-2014 הוא עבד במשך שנתיים בפירמת עורכי הדין נשיץ, ברנדס, אמיר ושות', ובהמשך עבד במשך שנה בפירמת עורכי הדין וקסלר, ברגמן ושות'. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל האופרציה ב-Kubiya UX.

הדר חורי קרייזלר, סמנכ"לית השיווק של HopOn. צילום: הדר דולן

הדר חורי קרייזלר, סמנכ"לית השיווק של HopOn. צילום: הדר דולן

חורי קרייזלר היא בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בממשל ודיפלומטיה מאוניברסיטת רייכמן. היא מביאה עמה ניסיון בתחום השיווק, בפרט בשוק התחבורה. בארבע השנים האחרונות שימשה חורי קריילזר כסמנכ״לית השיווק של סלופארק.

HopOn הוקמה ב-2013 על ידי עופר סיני ודוד מזומן. החברה מפתחת מוצרי תשלום וניהול חשבונות תחבורה במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל, והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד וטעינת כרטיסי רב קו, באמצעות אפליקציית רב פס שלה. כיום היא מעסיקה 70 עובדים, בניהולו של המנכ"ל, אמיר רוזנצביג. בחודשים האחרונים HopOn הודיעה על גיוס בסך 30 של מיליון שקלים בהנפקה פרטית שהובלה על ידי קבוצת הרכב UMI, ועל רכישת ECR הבריטית.

לדברי רוזנצביג, "חורי קרייזלר מביאה איתה ניסיון ארוך שנים בעולמות השיווק בתחום התחבורה, ולרוטברג ניסיון תפעולי וניהולי רב. צירופם יסייע לנו להמשיך לצמוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים